۰

سامسونگ یک میلیون گلکسی فولد فروخت

تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۷
سامسونگ گلکسی فولد
سامسونگ گلکسی فولد

آی‌تی‌من- شرکت سامسونگ در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرده است که بیش از یک میلیون دستگاه گلکسی فولد فروخته شده و این رقم باوجود مشکلات بسیار در این گوشی هوشمند و بدقولی‌های فراوان حاصل شده است.

گلکسی فولد که جزء نوآوری‌های سامسونگ در طراحی تلفن همراه محسوب می‌شود قرار بود در اوایل فروردین ماه عرضه شود که به دلیل آسیب صفحه نمایش با چندین ماه تأخیر مواجه شد.

سامسونگ تنها چند روز پیش از آغاز فروش گلکسی فولد اعلام کرد عرضه‌ گوشی تاشدنی ۲ هزار دلاری خود را به‌ تعویق می‌اندازد.

مدیرعامل سامسونگ  اواخر خردادماه اعلام کرد که گوشی گلکسی فولد این شرکت پس از چندین ماه تأخیر و بدقولی بالأخره آماده عرضه بازار است.

براساس آمارهای موجود، از ماه سپتامبر تا کنون بیش از یک میلیون دستگاه گلکسی فولد در سراسر جهان به فروش رفته و این گوشی دو هزار دلاری مخاطبان خاص خود را جذب کرده است.

بر اساس گزارش کارشناسان بازار، گرچه ممکن است یک میلیون دستگاه در مقایسه با سایر تولید کنندگان تلفن بزرگ خیلی قابل توجه نباشد، اما باید این موضوع را در نظر گرفت که گلکسی فولد یک گوشی نوآورانه و تازه است و از سوی دیگر قیمت بسیار بالایی دارد.

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که سامسونگ پیش بینی کرده بود تا پایان سال جاری میلادی بتواند فقط ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی به فروش برساند که با توجه به دو برابر شدن میزان فروش، رقم قابل توجهی برای این غول کره‌ای به شمار می‌رود.


 
مرجع : GSMArena
کد مطلب : ۲۷۳۱۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما