۵
۱

گوشی «شاهین 2» جی‌ال‌ایکس امروز در تلکام پلاس رونمایی می‌شود

زمان عرضه رسمی شاهین 2 به بازار، شب یلدا اعلام شد
تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۸
رونمایی از گوشی شاهین 2 جی ال ایکس
رونمایی از گوشی شاهین 2 جی ال ایکس

آی‌تی‌من- علیرضا پیرو، مدیر روابط عمومی شرکت جی‌ال‌ایکس با بیان اینکه این شرکت به طور مرتب در نمایشگاه تلکام شرکت کرده است، افزود: امسال نیز تصمیم گرفتیم از فرصت این نمایشگاه برای رونمایی از گوشی شاهین 2 استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه به غیر از شاهین 2، طیف گوشی‌های تولیدی جی‌ال‌ایکس در تلکام پلاس به نمایش درآمده است، گفت: تیم کاملی از همکاران ما در نمایشگاه حضور دارند و درباره گوشی‌ها و خدمات پس از فروش جی‌ال‌ایکس به علاقه‌مندان توضیح ارایه می‌کنند.

پیرو با بیان اینکه در استراتژی شرکت، خدمات پس از فروش اهمیت بسیار زیادی دارد و با عرضه گوشی شاهین 2، اهمیت این خدمات دو چندان می‌شود، افزود: هم اکنون بیش از 80 نمایندگی فروش و خدمات در بیش از 60 شهر فعال هستند که طبق برنامه، تا پایان سال این تعداد به یکصد مرکز خواهد رسید. به همین منظور هم از برخی نمایندگان جی‌ال‌ایکس به منظور هماهنگی به نمایشگاه تلکام پلاس دعوت کرده‌ایم.

به گفته مدیر روابط عمومی جی‌ال‌ایکس، گوشی شاهین 2 از شب یلدای امسال هم زمان به صورت اینترنتی و فیزیکی از طریق نمایندگان فروش به بازار عرضه خواهد شد.

وی درباره گوشی‌های ساده این شرکت نیز گفت: برای گرفتن سهم بازار در فیچرفون‌ها، دو عامل قیمت و کیفیت بسیار در کنار خدمات پس از فروش بسیار مهم است. ما نیز در این گوشی‌ها سعی در افزایش کیفیت داریم؛ ضمن اینکه این گوشی‌ها دارای 6 ماه خدمات تعویض بی چون و چرا و یک سال خدمات پس از فروش رایگان است.

پیرو در مورد تامین قطعات گوشی‌ها نیز گفت: در 6 ماه گذشته تلاش کردیم که موجودی قطعات را به سطح نیاز بازار برسانیم و هم اکنون به اندازه کافی قطعات در کارخانه موجود است. نمایندگان نیز از طریق پورتال ویژه‌ای که دارند، سفارش قطعه می‌دهند و به سرعت برای آنها تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه در کارخانه جی‌ال‌ایکس ده خط تولید وجود دارد که 4 تای آن فعال است، افزود: در صورت راه افتادن تمامی خطوط تولید، ظرفیت تولید سالانه 360 هزار گوشی در سال را داریم.

وی همچنین گفت: قراردادهایی را برای صادرات گوشی تلفن همراه با کشورهای چین، عراق و سوریه داریم. البته هدف اصلی ما تامین نیاز بازار داخلی است.


 
کد مطلب : ۲۷۳۱۹۳
نظرات شما
Germany
شرکت جی ال ایکس که نمی تواند خدمات پس ازفروش راانجام دهد وبه هیچ دردی نمی خورد من الان دوسال است که گرفتار این شرکت شدهام اباپرداخت یک ملیون تومان هنوز نه گوشی دارم نه پول خواهش می کنم شما مثل من گرفتارنشویدوجیال ایکس نخرید
محمدحسین
Germany
داری واس خودت چی میگی
معلومه داری تبلیغات منفی میکنی
گوشی به این خوبی با این همه امکانات
توی هر سایتی میرم نظرات خوبش پره
بعد تو یه جا رو خالی دیدی اومدی بد گفتی

بجای اینکه از این گوشی الکی ایراد بگیرین
ازش حمایت کنید تا کشورمون هم پیشرفت کنه و مشکلاتش هم رفع بشه
درسته مشکلاتی داره اما باید حمایت شه که بتونه رفعشون کنه؟
همه برند های بزرگ گوشی دنیا با حمایت مردم کشورشون به اینجایی که هستن رسیدن
بعد ما میریم جنس خارجی میخریم
علی
Iran, Islamic Republic of
قیمتش چنده دوستان
Romania
جی ال ایکس هم مثل بقیه محصولات ایرا... راه افتاده... فبل اینکه تولید کنن.. کلی پیش فروش کردن.. پول ملت رو هاپولی کردن دوساله جواب کسی هم نمیدن... گوشی که چینیه دیگه تولید ملیش چیه... یه پراید قطاتش ازچین میاد
مهدی میرزایی
Iran, Islamic Republic of
بهتره از کالاهای خارجی تبلیغ نکنید چن بدرد الاغ هم نمی‌خرند نمونه اش همین هواووی
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما