۰

سامسونگ ۵۰۰ هزار دستگاه گلکسی فولد فروخت

تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۶
گوشی سامسونگ گلکسی فولد
گوشی سامسونگ گلکسی فولد

آی‌تی‌من- در حالی که پیش‌تر اخباری مبنی بر فروش یک میلیون دستگاه گلکسی فولد منتشر شده بود، حالا سامسونگ در نمایشگاه CES اعلام کرده که میزان فروش گوشی‌های تاشو گلکسی فولد بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دستگاه برآورد شده است.

اگرچه این ارقام از سوی مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ منتشر شده، اما همچنان بین رقم ۴۰۰ هزار دستگاه یا ۵۰۰ هزار دستگاه ابهام وجود دارد و به این ترتیب مشخص نیست که آیا سامسونگ به هدفش در میزان فروش این گوشی رسیده است یا خیر. نکته جالب توجه درباره اعلام ارقام فروش گلکسی فولد این است که در ادعای قبلی فروش یک میلیونی، سامسونگ اعلام کرد که در اعلام اعداد بین رقم فروش و رقم موردانتظار فروش اشتباهی پیش آمده است.

با همه اینها باز هم فروش ۴۰۰ یا ۵۰۰ هزار دستگاه قابل توجه است چرا که گلکسی فولد یک محصول نوآورانه به شمار می‌رود که تا قبل از این کسی چنین محصولی را تجربه نکرده است و از سوی دیگر این گوشی قیمت بسیار بالایی دارد و شاید تعداد محدودی اقدام به خرید چنین گوشی کنند.

از سوی دیگر از آنجا که سامسونگ در زمینه عرضه گلکسی فولد با مشکلاتی روبه‌رو شد و بخش لولا و حتی نمایشگر گوشی هنگام آزمایش توسط کارشناسان آسیب دید و این کمپانی مجبور شد تا عرضه این دستگاه را چندین بار به تعویق بیندازد، این موضوع روی میزان فروش گلکسی فولد تاثیر گذاشت.

با این حال سامسونگ از نسخه 5G گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ حدود ۶.۷ میلیون دستگاه گوشی فروخته است که به این ترتیب می‌توان به فروش و آینده گلکسی فولد امیدوار بود.

حالا پیش بینی می‌شود که سامسونگ در طول نمایشگاه MWC ماه آینده در بارسلون از گلکسی فولد ۲ رونمایی کند که گفته می‌شود همه مشکلات و نواقص این نسخه را رفع کرده و احتمال می‌رود از این نسخه تعداد بیشتری به فروش برساند.

 
مرجع : GSMArena
کد مطلب : ۲۷۳۲۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما