۰

گلکسی اس 20 سامسونگ رونمایی شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۱
رونمایی از گلکسی S20 سامسونگ
رونمایی از گلکسی S20 سامسونگ
 
آی‌تی‌من- سری گوشی‌های گلکسی S20 یک معماری کاملا جدید را در دوربین خود استفاده کرده که هوش مصنوعی را با بزرگ‌ترین حسگر موجود سامسونگ در بازار ترکیب کرده تا بتواند کیفیتی فوق‌العاده را ارائه کند.

علاوه بر دوربین، با گلکسی S20 هر کاری که تا به حال با گوشی هوشمندتان انجام می‌دادید به شکلی ساده‌تر و بهتر، قابل انجام خواهد بود. در هر لحظه از روز موسیقی‌‎ مورد علاقه خودتان را بشنوید، ویدیوی موردعلاقه‌تان را به همان شکلی که دوست دارید تماشا کنید و در زمان حرکت به راحتی بازی‌های موردعلاقه‎تان را اجرا کنید.

هر سه مدل گلکسی S20 دارای قابلیت 5G بوده و به این ترتیب سامسونگ نسلی از گوشی‌های آینده را برای متحول کردن زندگی کاربران خود ارائه می‌کند. دوربین‌های این گوشی‌ با استفاده از هوش مصنوعی به شما امکان می‌‎دهد تمامی لحظات زندگی‎تان را در همان آن، ثبت کرده و به شکلی ساده‎تر با کسانی که دوست‎شان دارید، ارتباط برقرار کنید.
 

ترسیم آینده ارتباطات
با ظهور 5G دهه‎ای جدید از نوآوری‎های موبایلی آغاز شده است. برای استفاده بهتر از این نسل نوین ارتباطات، سری جدید گلکسی اس 20 سامسونگ (گلکسی S20، S20+ S20 Ultra) مجهز به فناوری ‎ 5Gهستند. گلکسی اس 20 پلاس و گلگسی اس 20 اولترا اولین گوشی‌‎هایی هستند که با پشتیبانی از هردو باند فرکانسی sub-6 و mmWave مربوط به فناوری 5G، امکان تجربه‎ای نوین از یک گوشی هوشمند را برای کاربر فراهم کرده‌اند. سری گلکسی S20 امکان عرضه قابلیت 5G به هردو شکل مستقل (Standalone) و غیرمستقل (Non-Standalone) را دارد.
 
عکاسی به سبکی نوین
امروزه بیش از همیشه ما لحظات زندگی‌مان را ثبت کرده و با استفاده از گوشی‎های هوشمندمان، داستان زندگی‎ خودمان را روایت می‎کنیم. به همین دلیل دوربین مهمترین خصوصیات موردنظر کاربران در زمان تصمیم برای خرید یک گوشی هوشمند است. سری گلکسی S20 متناسب با این سبک زندگی‎ما طراحی شده و سیستم دوربین کاملا جدیدی در آن پیاده سازی شده است. این دوربین با استفاده از هوش مصنوعی در کنار بزرگترین حسگر تصویر موجود در بازار، بهترین تصویر را از هر لحظه از زندگی‎مان در اختیار ما قرار می‎دهد.
 
عکسی دقیق و شفاف: دوربین در گوشی‌های سری گلکسی S20 سامسونگ از رزولوشن فوق‌العاده بالایی برخوردار است (108 مگاپیکسل در گلکسی اس 20 اولترا، 64 مگاپیکسل در گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس) و می‎تواند تمامی جزییات را به شفاف‎ترین شکل در عکس شما پیاده‌سازی کند. گلکسی S20 Ultra با ترکیب 9 پیکسل هر عکس در قالب یک پیکسل، توانسته سطح حساسیت حسگر را تا حد زیادی ارتقا می‌دهد که در نهایت و با استفاده از فناوری‎های پیشرفته دیگر، به گرفتن تصاویر بسیار شفاف‎تر در فضاهای با نور کم منجر می‎شود.

امکان زوم بیسابقه: فناوری Space Zoom در گلکسی S20 به شما امکان می‎دهد حتی از فاصله‌ای‎ بسیار دور بتوانید کاملا روی سوژه‌تان زوم کنید. در نسخه‌های گلکسی S20 و +S20 با این فناوری می‌توانید تا 30 برابر زوم کنید و در نسخه S20 Ultra با توجه به استفاده از فناوری پیشرفته لنزهای چینشی (Folded Lens) شما می‎توانید تا 10 برابر زوم اپتیکال و تا 100 برابر زوم در فناوری Space Zoom انجام دهید. فناوری پیشرفته کراپ-زوم در سری گلکسی S20 به کاربر امکان می‎دهد بعد از گرفتن تصویر براحتی آن را برش داده و تدوین کند، بدون آنکه کیفیت نهایی تصویر کاهش داشته باشد.

یک برداشت، انبوهی از تصاویر: گزینه تک برداشت یا Single Take به شما امکان می‌دهد تا در عین آنکه از لحظات خود لذت می‏برید، بتوانید آنها را ثبت هم بکنید. گلکسی اس 20 می‎تواند چندین تصویر شامل انواع عکس و ویدیو به شکل‎های Live Focus، کراپ شده، اولترا واید و غیره را همزمان ذخیره کرده و با استفاده از هوش مصنوعی بهترین برداشت را از میان آنها انتخاب کند.

فیلمبرداری حرفهای: گلکسی S20 امکان فیلمبرداری فوق‎العاده 8K را برای شما فراهم می‎کند تا بتوانید دنیای اطرافتان را با رنگ‎های واقعی و کیفیت فوق‌العاده ثبت کنید. با وجود فناوری Super Steady که از تحلیل حرکت با هوش مصنوعی و ثابت سازی تصویر استفاده می‌کند، حتی ویدیوهایی که در حال حرکت گرفته شده‎اند هم کاملا بدون لرزش ثبت می‎شوند. وقتی کار فیلمبرداری تمام شد، می‎توانید ویدیو خود را به یک تلویزیون QLED 8K سامسونگ استریم کرده و آن را با بالاترین کیفیت ممکن تماشا کنید.
 
کارهایی که دوست دارید را به شکلی بهتر انجام دهید
سری گلکسی به شما امکان می دهد تا هر کاری که دوست دارید را بهتر و ساده‌تر روی گوشی‌تان انجام دهید. اما سری گلکسی S20 با داشتن مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید و مشارکت با طرف‌های ثالث، امکانات گسترده‌ای را در اختیار شما قرار داده است:

موسیقی: چه در حال راه رفتن یا گرم کردن خودتان در باشگاه باشید، با تلفیق بیکسبی روتینز سامسونگ و اسپاتیفای، می‎توانید بسته به موسیقی مناسب شرایط خودتان گوش کنید. با گزینه Music Share هم می‌توانید اتصال بلوتوثی خود به سیستم صوتی خودرو را با دیگران به اشتراک بگذارید تا بصورت نوبتی شما یا سرنشینان دیگر خودرو بتوانید موسیقی موردعلاقه‎تان را از روی گوشی‎تان پخش کنید.

تماس ویدیویی ساده با Google Dou: با گلکسی اس 20 می‎توانید با همه کسانی که در زندگی‎تان مهم هستند براحتی تماس ویدیویی برقرار کنید. این گوشی با استفاده از قابلیت 5G و همکاری با Google Dou تجربه بهتری از تماس ویدیویی به شما می‎دهد. در سری جدید پرچمداران سامسونگ از همان شماره‎گیر گوشی می‎توانید روی دکمه Google Dou ضربه زده و براحتی یک تماس ویدیویی Full HD را آغاز کنید. Google Dou با انواع سیستم های عامل همخوانی دارد و لذا محدودیتی در استفاده از تماس ویدیویی نخواهید داشت. با استفاده از لنز واید دوربین گوشی‏، می توانید همه اعضای خانواده را در تصویر جای داده و با 8 نفر از دوستان‎تان بصورت همزمان مکالمه تصویری کنید.

یوتیوب روی 5G: ویدیوهای 8K خود را بهتر و سریع‌تر با دنیا به اشتراک بگذارید. همکاری سامسونگ با یوتیوب به شما امکان می‌دهد تا بتوانید ویدیوهای 8K خود را مستقیما روی یوتیوب آپلود کنید. قابلیت 5G گوشی سرعت آپلود شما را تا حد زیادی ارتقا می‎دهد.

استریم: با توجه به دوربین حرفه‌ای گلکسی S20 و مشارکت سامسونگ با نتفلیکس، این گوشی اکنون در اختیار کارگردانان شناخته شده‌ای قرار گرفته است تا محتواهایی اختصاصی برای کاربران سامسونگ بسازند. در عین حال شما می‎توانید براحتی و با استفاده از بیکسبی در اپلیکیشن نتفلیکس جست‌وجو کنید.

گیم: سری گلکسی S20 بازی روی موبایل را یک سطح ارتقا داده است. با وجود نمایشگر 120 هرتزی، تمام صحنه‌های بازی را بصورتی فوق‎العاده روان خواهید دید که برای بازی روی شبکه‌های 5G عالی است. سامسونگ در همکاری خود با شرکت مایکروسافت در فصل بهار بازی Forza Street را در گلکسی استور ارائه خواهد کرد که اولین بار است این بازی کنسولی روی موبایل عرضه می‎شود. این نمایشگر در کنار یک پردازنده فوق سریع و 12 گیگابایت رم، صدای تقویت شده توسط AKG و گزینه گیم بوستر، که در پشت صحنه عملکرد گوشی را متناسب با بازی شما تقویت می‎کند، همه و همه باعث می‎شوند تا گلکسی S20 تجربه‎ای قدرتمند از بازی موبایلی را در اختیار شما قرار دهد.
 
تجربه بیانتها
سری گلکسی S20 به عنوان جدیدترین گوشی سامسونگ مجموعه‌ای از قابلیت‌های پیشرفته مورد انتظار کاربران را در خود جای داده است. گلکسی S20 امن‌ترین گوشی موجود سامسونگ است که اطلاعات آن با استفاده از سامسونگ ناکس حفاظت می‎شود. این پلتفرم امنیتی پیشرفته اطلاعات شما را از سطح چیپ پردازنده تا نرم‌افزار مورد استفاده، حفاظت می‌کند. گلکسی S20 همچنین دارای یک پردازنده امن جدید به نام چیپ نگهبان یا Guardian Chip است که از گوشی در برابر حملات سخت‎افزاری هم حراست می‎کند.

سری گلکسی S20 همچنین دارای باتری بزرگ و هوشمندی است که همراه با یک شارژر 25 واتی عرضه می‌شود. نسخه گلکسی S20 Ultra از شارژر فوق سریع 45 واتی هم پشتیبانی می‌کند. همه نسخه‌های گلکسی اس 20 به صورت پیش فرض دارای حافظه بسیار بزرگ (128 گیگابایت برای گلکسی اس 20، 128 و 512 گیگابایت برای گلکسی اس 20 پلاس و اس 20 اولترا) هستند.

در گوشی‌های سری گلکسی اس 20 می‎توانید ساده‎ترین، روان‎ترین و نوآورانه‌ترین رابط کاربری سامسونگ به نام One UI 2 را تجربه کنید. همچنین می‎توانید با استفاده از سری گلکسی اس 20 سامسونگ،  خانه هوشمند خود را از طریق Smart Things کنترل کرده و با اپلیکیشن سامسونگ هلث، به سلامتی خود کمک کنید.


گلکسی بادز پلاس
با استفاده از گلگسی +Buds شما می‎توانید خودتان را در موسیقی و پادکست غرق کنید. صدای گلکسی بادز پلاس توسط شرکت AKG تنظیم شده و مجهز به بلندگوهای دینامیکی دو خروجی در کنار 3 میکروفون برای رسیدن به کیفیت صدایی بی نظیر است. عملکرد باتری گلکسی بادز پلاس هم تا 11 ساعت ارتقا پیدا کرده و همچنین در صورت استفاده از کیس می توانید 11 ساعت دیگر هم از آنها استفاده کنید. اپلیکیش +Buds اکنون امکان نصب روی سیستم عامل iOS را هم دارد و در نتیجه شما می‎توانید با هر دستگاه همراهی، از کیفیت صدای بادز پلاس لذت ببرید. با توجه به همکاری سامسونگ با اسپاتیفای، شما می‎توانید تنها با یکبار فشردن دکمه پلی، موسیقی یا پادکست موردعلاقه‌تان را در هر جایی گوش کنید.
 
عرضه گلکسی S20
عرضه سری گلکسی S20 از روز 16 اسفند و در رنگ های مختلف آغاز خواهد شد:
گلکسی S20: خاکستری، آبی صورتی
گلکسی +S20: خاکستری آبی، مشکی
گلکسی S20 Ultra: خاکستری، مشکی
برای اطلاعات بیشتر می‎توانید به آدرس www.samsung.com/galaxy مراجعه کنید.
 
کد مطلب : ۲۷۳۳۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما