۰

اپل گوشی ارزان قیمت آیفون اس‌‌ای 2 را معرفی کرد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۳
اپل گوشی آیفون اس‌ای 2 را معرفی کرد
اپل گوشی آیفون اس‌ای 2 را معرفی کرد

 آی‌تی‌من- شرکت اپل با برگزاری یک رویداد ارایه محصول آنلاین که صبح روز چهارشنبه به وقت محلی برگزار شد، نسخه جدید  گوشی آیفون اس ای (2 iPhone SE) را رونمایی کرد. نسخه قبلی این گوشی در سال 2016 معرفی شده بود.

نسل دوم گوشی SE آیفون در نسخه پایه تنها 399 دلار قیمت دارد که در مقایسه با گوشی آیفون 11 که 699 دلار قیمت داشت و گوشی آیفون 11 پرو مکس 1099 دلاری، بسیار ارزان‌تر محسوب می‌شود.

اولین گوشی سری SE  که در سال 2016 عرضه شد نیز 399 دلار قیمت داشت و یک گوشی 4 اینچی بود. اما با وجود قیمت پایین‌تر، فقط 10 درصد از کل فروش آیفون در سال 2016 را به خود اختصاص داد. پس از آن، همواره درباره عرضه یک گوشی آیفون ارزان قیمت دیگر، شایعاتی به گوش می‌رسد که هیچ وقت به واقعیت نپیوست؛ تا حالا که به دلیل بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، شاید بهترین زمان برای عرضه این آیفون جدید بوده است.

آیفون اس‌ای جدید مثل آیفون 8 از یک نمایشگر 4.7 اینچی رتینا اچ‌ای بهره می‌برد و چیپ‌ست آن نیز مانند گوشی‌های آیفون 11 و 11 پرو، مدل A13 SoC با پردازشگر 16 هسته‌ای است. نمایشگر این گوشی تمام صفحه نیست و در پایین آن، دکمه TouchID با حسگر اثر انگشت قرار گرفته است.

دوربین اصلی آیفون اس‌ای 12 مگاپیکسلی است و قابلیت ضبط ویدیوهای 4K را نیز دارد. دوربین سلفی iPhone SE 2020 نیز 7 مگاپیکسلی با قابلیت شناسایی چهره، تصویربرداری پانوراما و HDR است. این دوربین با کیفیت 1080p و با سرعت 30 فریم در ثانیه نیز ویدیو ضبط می‌کند.
 

این گوشی دو سیم کارته از قابلیت شارژ سریع نیز بهره می‌برد و احتمالا در آوریل سال جاری برای فروش عرضه خواهد شد.

iPhone SE نسخه 2020 دارای ابعاد 138.4 در 67.3 در 7.3 میلی‌متر است و 148 گرم وزن دارد. فریم این گوشی آلومینیومی است و رویه و پشت آن شیشه به کار رفته است.

اتصالات درنظر گرفته شده برای آیفون اس‌ای شامل وای‌فای، بلوتوث (5.0، A2DP و LE)، یو‌اس‌بی2.0 و NFC است و از حسگرهای اثرانگشت، سرعت سنج، سنسور فواصل نزدیک، ژیروسکوپ، قطب‌نما و بارومتر برخوردار است.

این گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز عرضه خواهد شد.


      
مرجع : GSMArena
کد مطلب : ۲۷۳۵۷۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما