۰

انتصاب اعضای جدید هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران

تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۴
انتصاب اعضای جدید هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران

آی‌تی‌من- در احکام جداگانه‌ای که از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ‌شده، آمده است:

«نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی و با استناد به ماده 15 اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات، جنابعالی را به مدت دو سال به سمت عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب می‌نمایم.»

بر اساس این گزارش، دکتر مدنی زاده عضو هیات‌علمی دانشگاه شریف و دارای  مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مخابرات و سیستم‌ها از دانشگاه شریف و مدرک کارشناسی ارشد مهندسی محاسبات کامپیوتری از دانشگاه استنفورد و همچنین دکترای اقتصاد از دانشگاه شیکاگو است.

گفتنی است،  سید علی مدنی زاده  دریافت مدال برنز المپیاد جهانی ریاضی در سال 2000، مدال طلا و برنز ریاضی در سال‌های 1999 و 1998 و همچنین مدال برنز المپیاد ریاضی دانشجویی 2002 را در کارنامه خود دارد. 

دکتر رضا انصاری دیگر عضو جدید هیات عامل سازمان نیز عضو هیئت‌علمی دانشگاه اصفهان است و مدرک کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت تکنولوژی از دانشگاه علامه طباطبایی دارد. وی اولین فارغ‌التحصیل مدیریت تکنولوژی ایران در سال ۱۳۸۹ است  که از مهرماه ۱۳۹۰ به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان مشغول به کار شد و درحال حاضر به عنوان  دانشیار این دانشگاه فعالیت دارد.

نمایندگی مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در دوره دهم مجلس شورای اسلامی و عضویت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس از دیگر سوابق اجرایی وی محسوب می‌شود.
کد مطلب : ۲۷۳۷۸۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين