۰
اپل امسال ۵ مدل آیفون به بازار می‌فرستد

همه چیز درباره آیفون ۱۲ اپل

تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۶
همه چیز درباره آیفون ۱۲ اپل
همه چیز درباره آیفون ۱۲ اپل

آی‌تی‌من- بر این اساس مثل همیشه اطلاعات و شایعاتی درباره گوشی‌های جدید اپل منتشر شده که در این گزارش به آنها می‌پردازیم.

همانطور که ذکر شد، امسال ظاهرا اپل قصد دارد پنج مدل جدید آیفون به بازار عرضه کند.

تصاویر و اطلاعاتی درباره‌ آیفون‌های جدید اپل منتشر شده که حکایت از عرضه آیفون 12 با سایزی شبیه آیفون SE دارد.

اپل هر سال آیفون‌های جدیدش را اوایل پاییز یا اواخر تابستان معرفی می‌کند، اما امسال اوضاع به دلیل همه‌گیری ویروی کرونا کمی پیچیده است؛ از اوایل سال با انتشار این ویروس برنامه‌های تولید اپل مختل شد و حالا عرضه‌ محصولات این کمپانی در موعد مقرر هر سال با شک و تردید همراه است.

حتی یکی از تأمین‌کنندگان محصولات اپل اعلام کرده که ممکن است عرضه‌ی این گوشی‌ها تا ماه اکتبر (مهرماه و اوایل آبان‌ماه) به طول بینجامد.

در همین حال، اپل امسال گوشی جدیدی را معرفی کرده که با وجود قیمت مناسبش، دستگاه بسیار خوبی است؛ آیفون SE 2020 دارای پردازنده‌ای بسیار پرقدرت است و در میان گوشی‌های اپل کمترین قیمت را دارد.

حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل درصدد است تا در میان ۵ مدل آیفونی که امسال راهی بازار می‌کند، یک نسخه‌ را با سایزی شبیه آیفون SE 2020 راهی بازار کند که به این ترتیب احتمالا ارزان‌ترین آیفون 5G اپل خواهد بود.

مینچی‌کو، افشاگر معروف محصولات اپل، طی یادداشتی اطلاعاتی درباره‌ی گوشی‌های جدید اپل ارایه کرده است که بر اساس این گزارش، نسخه‌ای از آیفون ۱۲ نمایشگری ۵.۴ اینچی دارد و به دلیل حاشیه کم دور صفحه نمایش حتی ابعادی کوچکتر از آیفون SE ۲۰۲۰ خواهد داشت.

گفته می‌شود که این مدل احتمالا با آیفون SE که نمایشگر ۴.۷ اینچی داشت قابل رقابت خواهد بود.

البته گفته می‌شود که این دستگاه از نظر سخت افزاری قدرت بیشتری نسبت به مدل SE ارائه می‌کند و از فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد.

این گوشی از پردازنده‌ اختصاصی پنج نانومتری اپل یعنی A14 پشتیبانی می‌کند و از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی و ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض بهره خواهد برد.

پیش‌بینی شده که قیمت این دستگاه بین ۶۹۹ تا ۷۴۹ دلار خواهد بود.

اما سایر مدل‌های آیفون که برای سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده به شرح زیر است:

آیفون SE 2 با نمایشگر ۴.۷ اینچی LCD‌، دوربین اصلی تک لنز بدون پشتیبانی از فناوری 5G

آیفون ۱۲ با نمایشگر ۵.۴ اینچی OLED‌، دوربین اصلی دوگانه، با پشتیبانی 5G

آیفون ۱۲ با نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED، دوربین اصلی دوگانه، با پشتیبانی 5G

آیفون ۱۲ با نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED‌، دوربین اصلی سه گانه، با پشتیبانی 5G

آیفون ۱۲ با نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED‌، دوربین اصلی سه گانه، با پشتیبانی 5G

بر اساس شایعاتی که پیشتر منتشر شده، اپل برای رونمایی از نسل جدید گوشی‌های هوشمندش تاریخ ۸ سپتامبر (۱۸ شهریور) را در نظر گرفته است.

همچنین گفته می‌شود سری ۶ ساعت هوشمند اپل واچ همراه با گوشی‌های این کمپانی معرفی خواهد شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل احتمالا از محصولات دیگری مثل اپل واچ سری 6 و نیز آیپد پرو جدید رونمایی خواهد کرد.

از سوی دیگر شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه این کمپانی در تاریخ ۲۷ اکتبر (۶ آبان) عینک اپل گلس و مک‌بوک با تراشه‌های جدید را معرفی خواهد کرد.

البته باید گفت اپل هنوز اطلاعات منتشر شده راجع به تاریخ رونمایی از محصولاتش را تایید نکرده است اما با توجه به عملکرد اپل طی سال‌های گذشته، می‌توان تاریخ احتمالی رویدادهای این شرکت را تخمین زد؛ اپل سال گذشته خانواده آیفون 11 را در تاریخ سه‌شنبه ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور ۹۸)، معرفی کرد.

بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که امسال نیز ۸ سپتامبر که روز سه‌شنبه است مراسم رونمایی از محصولات جدیدش را برگزار کند؛ چرا که اپل دوست دارد همه‌چیز را طبق برنامه همیشگی پیش ببرد.

پیش‌بینی می‌شود که در این مراسم اپل از آیپد جدید رونمایی کند و نیز پد شارژر ایرپاور پس از انتظار طولانی مدت معرفی شود.

همچنین امسال به دلیل انتشار ویروس کرونا و همه‌گیری آن در سراسر دنیا، مراسم اپل نیز همانند سایر کمپانی‌ها به شکل آنلاین برگزار خواهد شد.

در تاریخ ۲۷ اکتبر (۶ آبان)، به احتمال زیاد شاهد معرفی مک‌بوک و مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی خواهیم بود که هر دو دستگاه به پردازنده اپل سیلیکون مجهز می‌شوند و نخستین مک‌بوک‌های مبتنی ‌بر معماری آرم اپل خواهند بود.

همچنین انتظار می‌‌رود که در این مراسم اپل از عینک هوشمند Apple Glass و نیز آیپد پرو جدیدش رونمایی کند.


 
کد مطلب : ۲۷۳۸۸۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما