۰
برنامه احتمالی اپل در رویداد ویژه ماه سپتامبر

منتظر اپل واچ و آی‌پد جدید باشید

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۹
منتظر اپل واچ و آی‌پد جدید باشید
منتظر اپل واچ و آی‌پد جدید باشید

آی‌تی‌من- اپل برای رویداد ویژه سپتامبر خود که پسفردا (15 سپتامبر) به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، دعوت‌نامه‌ای ارسال کرده که به نوعی رمزی است و از آن برمی‌آید که باید منتظر روزآمدسازی‌هایی برای ساعت اپل واچ و آی‌پد باشیم.

همچون سایر رویدادهای اپل از زمان آغاز همه‌گیری کرونا، همچون رویداد WWDC این رویداد نیز کاملا مجازی برپا و روی وب‌سایت اپل به صورت زنده پخش می‌شود.

در ادامه نگاهی می‌اندازیم به محصولاتی که احتمالا اپل در این مراسم از آنها رونمایی خواهد کرد.
 
اپل واچ جدید
دعوت نامه مراسم سه‌شنبه اپل حاوی یک جمله است: «زمان در گذر است». این جمله بسیاری را مجاب کرده که در این رویداد باید منتظر ساعت هوشمند اپل‌واچ باشند.

احتمال می‌رود که در این رویداد نسل ششم اپل واچ معرفی شود و بنا به گزارش بلومبرگ، احتمالا نمونه‌های ارزان‌قیمت‌تر این ساعت هوشمند نیز رونمایی خواهد شد.
شایعات دیگر نیز حاکی از آن است که ساعت هوشمند جدید اپل به امکاناتی مانند کنترل سطح اکسیژن خود مجهز خواهد بود و طول عمر باتری آن نیز افزایش خواهد یافت.

امکانات سلامتی یکی از عوامل موثر در فروش بالای ساعت‌های هوشمند اپل، از زمان عرضه اولیه آنها در سال 2015 تا کنون بوده است. سال گذشته، اپل 31 میلیون ساعت هوشمند فروخت که بیش از کل فروش صنعت ساعت سوییس در سال 2019 بوده است.

آی‌پد جدید
شنیده‌ها حاکی از آن است که اپل قصد دارد یک آی‌پد یا آی‌پد ایر جدید را نیز در مراسم فردا رونمایی کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل یک نسخه روزآمد شده از آی‌پد ایر را با صفحه نمایش تمام صفحه و بدون حاشیه آماده کرده است. از سوی دیگر، برخی شایعات نیز حاکی است که در این رویداد یک نسخه ارزان قیمت‌تر از آی‌پد نیز رونمایی و معرفی خواهد شد.

اگر این شایعات درست باشد، این دومین آی‌پدی خواهد بود که اپل در سال جاری معرفی می‌کند؛ زیرا در ماه مارس نیز خط جدید آی‌پد پرو معرفی شده بود.

اپل اعلام در ماه مارس اعلام کرده بود که تا کنون 500 میلیون دستگاه آی‌پد فروخته و این محصول پرفروش‌ترین تبلت برای مدت ده سال بوده است.

اما آی‌پد جدید اپل، رقبای قدرتمندی در بازار دارد. ماه گذشته سامسونگ دو دستگاه تبلت جدید گلکسی تب S7 و +S7 را معرفی و ادعا کرده بود که اینها نخستین تبلت‌های 5G در بازار آمریکا هستند.

آیفون 12 و 5G
گمانه‌زنی‌های دیگری هم درباره احتمال معرفی آیفون 12 مطرح است. پیش‌ از این بلومبرگ پیش‌بینی کرده بود که احتمالا اپل تا پیش از ماه اکتبر گوشی آیفون جدیدی را معرفی نخواهد کرد. خود اپل نیز اعلام کرده بود که آیفون‌های جدید، امسال کمی دیرتر به بازار خواهد آمد.

اما به هر حال انتظار می‌رود که اپل آیفون 12 خود را با قابلیت 5G در پاییز امسال معرفی کند و به این ترتیب، بالاخره به موج شبکه‌های نسل پنجم بپیوندد.



 
 
مرجع : CNN
کد مطلب : ۲۷۴۲۰۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما