۰

گوشی 5G بلک‌بری با صفحه کلید فیزیکی در سال 2021 به بازار می‌آید

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۵
گوشی 5G بلک‌بری با صفحه کلید فیزیکی در سال 2021 به بازار می‌آید
گوشی 5G بلک‌بری با صفحه کلید فیزیکی در سال 2021 به بازار می‌آید
 
آی‌تی‌من- پس از اینکه شرکت TCL در اوایل سال 2020 مجوز استفاده از برند بلک‌بری را واگذار کرد، به نظر می‌رسید که این برند به پایان راه رسیده است؛ اما شرکت دیگری با نام OnwardMobility این برند را در اختیار گرفته و قصد دارد بازیگر جدیدی در صنعت تلفن همراه باشد.

شرکت OnwardMobility اعلام کرده که در سال 2021 گوشی تازه‌ای تحت نام و برند بلک‌بری به بازار ارایه خواهد کرد.

OnwardMobility به این منظور با شرکت FIH Mobile Limited همکاری می‌کند که زیر مجموعه فاکسکان است و قصد دارد گوشی تازه‌اش را به بازارهای آمریکای شمالی و اروپا عرضه کند.

هنوز زمان دقیق ورود گوشی جدید بلک‌بری به بازار اعلام نشده است؛ اما بیانیه مطبوعاتی منتشر شده حاکی است که این گوشی از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و راهکاری سازمانی برای شرکت‌هایی است که نیاز به گوشی‌های 5G امن داشته باشند.

پیتر فرانکلین، مدیر ارشد اجرایی OnwardMobility در بیانیه مطبوعاتی منتشر شده، گفته است: گوشی‌های هوشمند بلک‌بری به محافظت از ارتباطات، حریم خصوصی و داده‌ها مشهورند. این فرصتی بی‌نظیر برای OnwardMobility است که نسل بعدی دستگاه‌های 5G را با پشتیبانی بلک‌بری و FIH Mobile روانه بازار کند.

OnwardMobility در وب‌سایت خود، فقط به گوشی‌های آینده 5G بلک‌بری اشاره کرده و محصولات دیگری را معرفی نکرده است. همچنین در این وب‌سایت گفته شده که این شرکت، به منظور ارایه دستگاه‌های موبایل امن به سازمان‌ها، دولت‌ها و کسب‌وکارها ایجاد شده است؛ بنابراین هنوز مشخص نیست که گوشی جدید بلک‌بری برای مصرف‌کنندگان و در فروشگاه‌های موبایل نیز عرضه خواهد شد یا نه.

همچنین زمان ارایه این گوشی به بازارهای دیگر، غیر از آمریکای شمالی و اروپا نیز اعلام نشده است.


 
 
مرجع : TechRadar
کد مطلب : ۲۷۴۰۳۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما