۰

نسل دوم گوشی تاشوی گلکسی Z Fold 2 سامسونگ معرفی شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۲
نسل دوم گوشی تاشوی گلکسی Z Fold 2 سامسونگ معرفی شد
نسل دوم گوشی تاشوی گلکسی Z Fold 2 سامسونگ معرفی شد

آی‌تی‌من-  گلکسی Z Fold 2 مجهز به نمایشگری بزرگتر روی بخش بیرونی و یک نمایشگر بسیار بزرگ داخلی است. نمایشگر 6.2 اینچی Infinity-O در قسمت بیرونی دستگاه باعث می‌شود تا حداکثر کارآیی برای شما فراهم شده و بتوانید ایمیل‌های‌تان را مشاهده کنید، مسیریابی و حتی محتواهای موردعلاقه‌تان را بدون نیاز به باز کردن گوشی در هر زمانی مشاهده کنید. در صورت باز کردن گوشی، یک نمایشگر 7.6 اینچی با حداقل حاشیه و دوربین سلفی بدون ناچ در اختیار شما قرار می‌گیرد که با داشتن نرخ بروزرسانی 120 هرتزی خود نمایش روان هرگونه محتوا و بازی را برای شما تضمین می‌کند. گلکسی Z Fold 2 مجهز به بهترین صدای دینامیکی موجود روی محصولات گلکسی بوده و ضمن تقویت افکت استریو، صدایی واضح‌تر را از بلندگوهای دوگانه آن به گوش شما می‌رسد. 

در این نسخه از روکش شیشه فوق باریک سامسونگ روی نمایشگر اصلی استفاده شده که حس بهینه بودن نمایشگر را به شما منتقل می‎کند. طراحی این گوشی با استفاده از لولای مخفی Hideaway Hinge تکمیل شده که در بدنه گوشی جاگرفته و با استفاده از مکانیزم CAM امکان ایستادن گوشی بدون در دست گرفتن آن را فراهم کرده است. گلکسی Z Fold 2 همچنین از یک فناوری پاکسازی استفاده می‌کند که برای اولین بار در گلکسی Z Flip معرفی شد و با قرار گرفتن در فاصله میان بدنه و لولا، گردوخاک و ذرات ریز را خارج می‌کند. با توجه به استفاده از طراحی بهینه نسل سوم در گلکسی Z Fold 2، فضای در نظر گرفته شده برای این سیستم پاکسازی از فضای گلکسی Z Flip کوچکتر شده است. سامسونگ برای محقق کردن این مساله یک فناوری پاکسازی جدید طراحی کرد که همان میزان از محافظت را در اندازه‌ای کوچکتر فراهم می‌کند. در لولای مخفی Hideaway Hinge گلکسی Z Fold 2 از یک فناوری پیشرفته برای برش بسیار باریک، تغییر ترکیب فیبرها و همچنین تنظیم فشردگی آنها استفاده شده است. 

 خدمات برتر گلکسی Z
مشتریان گلکسی Z Fold 2 می‎توانند به خدمات برتر گلکسی Z دسترسی داشته باشند که شامل پشتیبانی خاص از سوی تیم اختصاصی کارشناسان این محصول می‎شود. بر این اساس می‎توانید وقت‌های ملاقات خود را تعیین کرده، با کارشناسان بصورت تک به تک صحبت کرده و روش‌های استفاده بهینه از تجربه‌های منحصربه‌فرد گلکسی Z Fold 2 را بیاموزید. مالکان گلکسی Z Fold 2 همچنین برای یک سال ابتدایی از تاریخ خرید محصول، برای یک بار در برابر هرگونه صدمه تصادفی به نمایشگر گوشی، گارانتی خواهند شد. 

گوشی گلکسی Z Fold 2 در رنگ‌های Mystic Black و Mystic Bronze در حدود 50 کشور از جمله آمریکا و کره از 18 سپتامبر 2020 عرضه خواهد شد و پیش فروش این محصول از دیروز (اول سپتامبر) در برخی کشورها از جمله آمریکا و اروپا آغاز شده است. 

پیش فروش نسخه گلکسی Z Fold 2 Thom Browne از روز اول سپتامبر برای برخی بازارها آغاز شده و عرضه عمومی آن هم از 25 سپتامبر خواهد بود.

 مشخصات کلیدی گلکسی Z Fold 2 
این گوشی با نمایشگر اصلی 7.6 اینچی و نمایشگر جلویی 6.2 اینچی سوپرآمولد عرضه شده است. گوشی Z Fold2 در حالت بسته ابعادی معادل 68 در 159.2 در 16.8 میلی‌متر دارد که در حالت باز، عرض آن به 128.2 میلی‌متر می‌رسد. وزن این گوشی نیز 282 گرم است.

گوشی تاشوی جدید سامسونگ به دوربین سه‌گانه اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 10 مگاپیکسلی مجهز شده و پردازشگر آن، هشت‌هسته‌ای 7 نانومتری است.

این گوشی 12 گیگابایت رم دارد و در بازارهای چین، تایوان و هنگ‌کنگ به حافظه داخلی 512 گیگابایتی تجهیز شده است. در سایر بازارها این گوشی با 256 گیگابایت رم عرضه می‌شود.
 
مرجع : فناوران
کد مطلب : ۲۷۴۰۹۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما