۰

افزودن قلم S Pen به گوشی‌های تاشو Z Fold

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۵
افزودن قلم S Pen به گوشی‌های تاشو Z Fold
افزودن قلم S Pen به گوشی‌های تاشو Z Fold

آی‌تی‌من- ظاهراً سامسونگ جلسه‌ای با تامین‌کنندگان برگزار کرده است که در آن چالش‌های جدید در راهبرد تلفن همراه خود را در میان موضوعات دیگر، مورد بحث قرار داده است.

گفته می‌شود که این شرکت قصد دارد یک اسلات داخلی S Pen را در مدل‌های آینده گلکسی Z Fold قرار دهد.

سامسونگ همچنین می‌خواهد گوشی تاشو را نازک‌تر، سبک‌تر و بادوام‌تر کند.

آخرین مدل گلکسی فولد سامسونگ از قلم S پشتیبانی می‌کند، اما هیچ شکاف اختصاصی برای پنهان کردن قلم وجود ندارد. این ممکن است در آینده تغییر کند، زیرا طبق گزارش‌ها، سامسونگ قصد دارد یک اسلات داخلی S Pen را به نسخه‌های آینده دستگاه تاشو اضافه کند.

طبق گزارش  The Elec، سامسونگ اخیراً با تأمین‌کنندگان ملاقات کرد تا درباره استراتژی‌ها و چالش‌های جدید در مورد تجارت تلفن همراه خود (از طریق SamMobile) صحبت کند. طبق گزارش‌ها، غول فناوری کره جنوبی قصد دارد با ادغام یک اسلات اختصاصی قلم S در مدل‌های آینده خود، خط تولید Galaxy Z Fold را به جریان اصلی تبدیل کند.

قلم S یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سری گلکسی نوت بود تا زمانی که سامسونگ خط تولید گوشی‌های هوشمند نوت را متوقف کرد. با این وجود، این قلم با عرضه گلکسی اس 22 اولترا بازگشته است.

علاوه بر اسلات اختصاصی قلم S، سامسونگ همچنین می‌خواهد چند چالش دیگر مانند وزن و اندازه Fold را نیز برطرف کند. این بدان معناست که مدل‌های گلکسی فولد آینده به احتمال زیاد نازک‌تر و سبک‌تر خواهند بود. بر اساس این گزارش، سامسونگ در ابتدا قصد داشت یک اسلات قلم S در گلکسی زد فولد 4 قرار دهد، اما در جلسه بحث نشد که چرا این ایده آشکارا کنار گذاشته شد.

دوام و چروک شدن صفحه نمایش گوشی از دیگر نکات دردناک است، اگرچه احتمالاً در آینده بهبودهایی در این زمینه حاصل خواهد شد. دوربین یکی دیگر از جنبه‌هایی است که سامسونگ امیدوار است در گوشی‌های تاشو آینده به آن بپردازد. این بدان معنا نیست که خط تلفن‌های تاشو فعلی آن از نظر اپتیکی کم هستند، اما طبق گزارش‌ها، سامسونگ می‌خواست ماژول دوربین بهتری را در گلکسی زد فولد 4 قرار دهد. ظاهراً به دلیل مشکلات وزن و ضخامت این اتفاق نیفتاد.

مشخص نیست که کدام نسخه از گلکسی فولد این پیشرفت‌ها را مشاهده خواهد کرد، اما اگر سامسونگ کمی جدی‌تر در آوردن این خانواده به جریان اصلی باشد، این پیشرفت‌ها گامی بزرگ در مسیر درست هستند.
 
کد مطلب : ۲۸۰۱۳۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما