۰

گوشی جدید هواوی از سه‌جهت تا‌ می‌شود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۰
گوشی جدید هواوی از سه‌جهت تا‌ می‌شود
گوشی جدید هواوی از سه‌جهت تا‌ می‌شود

آی‌تی‌من- گوشی‌های تاشو به‌تازگی رشدی جدی در جریان اصلی بازار گوشی داشته و در جذب مشتریان بسیار موفق عمل کرده‌اند. اما گفته می‌شود هواوی که یکی از بازیگران اصلی این عرصه به‌شمار می‌رود، در تلاش برای گسترش دادن این فناوری است.

شایعه شده که این غول فناوری چینی در حال توسعه یک گوشی تاشو سه‌گانه است که احتمال می‌رود در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۴ عرضه شود.

منابع متعددی از جمله TechNews تایوان گزارش داده‌اند که هواوی تدارکات لازم برای آغاز این پروژه در مقیاس بزرگ را آماده کرده است.

انتظار می‌رود این گوشی تاشو سه‌گانه دارای طراحی به‌شکل حرف انگلیسی Z یا S باشد، اما اندازه صفحه‌نمایش آن مشابه سایر گوشی‌های تاشو حدود ۶.۴ اینچ باقی خواهد ماند.

گزارش شده است که BOE تامین‌کننده پنل گوشی تاشو جدید هواوی است و شرکت‌های Zhaoli و Fusda در تولید لولا برای آن مشارکت دارند.

چند وقتی می‌شود که هواوی در حال تحقیق روی فناوری صفحه‌نمایش تاشو سه‌گانه است.
گزارش‌ها حاکی از آن است که این شرکت کار ثبت اختراع مربوط به‌این فناوری را از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز کرده و در ماه‌های اسفند و تیر ۲۰۲۲ پرونده‌های بیشتری هم در این زمینه به‌ثبت رسانده است.

راس یانگ، یکی از متخصص‌های این صنعت، پیشتر گفته بود که گوشی تاشو سه‌گانه هواوی تا پایان سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود، اما این مسئله با تاخیر‌ همراه شده است.

اما اگر بخواهیم به‌جدید‌ترین اخبار موجود استناد کنیم، به‌نظر می‌رسد که این فناوری اکنون به‌میزانی از بلوغ رسیده که بتوان آن را به‌بازار عرضه کرد.

توسعه فناوری گوشی تاشو سه‌گانه هواوی با افزایش تقاضا کاربران در بازار گوشی‌های تاشو همزمان شده است.

در حالی‌که ارسال محموله‌ها این شرکت در سال ۲۰۲۳ کمتر از انتظارات و برابر با ۱۵.۷ میلیون دستگاه بود، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که امسال این عدد با رشدی ۱۲.۳ درصدی به‌ ۱۷.۷ میلیون دستگاه در ۲۰۲۴ برسد.

آسوشیتدپرس هم همکاری هواوی با عرضه کنندگان این دستگاه تاشو سه‌گانه را تایید کرده است که نشان می‌دهد این دستگاه به‌تولید انبوه نزدیک می‌شود.

در‌حالی که هنوز جزئیات زیادی در این‌باره در دست نیست، ورود هواوی به‌بازار گوشی‌های تاشو سه‌گانه مطمئنا خبر هیجان‌انگیزی برای علاقه‌مندان به‌این صنعت است.
 
 
کد مطلب : ۲۸۲۶۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما