۰

راه‌اندازی 2 هزار کانال در شبکه شاد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۸
راه‌اندازی 2 هزار کانال در شبکه شاد
راه‌اندازی 2 هزار کانال در شبکه شاد

آی‌تی‌من-  علیرضا کاظمی با بیان تولید بیش از ۳۰ هزار محتوا در این کانال‌ها گفت: راه‌اندازی نهضت تولید محتوا در بخش‌های مختلف حوزه پرورشی با کمک دانش‌آموزان و خانواده‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا از اقدامات بسیار موثر بود. وی افزود: تولید محتواهای بسیاری با انیمیشن، فیلم، مستند، پاور پوینت و پوستر در فضای مجازی شکل گرفته است و در هر استان نزدیک دو یا سه هزار تولید محتوا در بخش‌های مرکزی و متمرکز مانند قرائت و تفسیر قرآن داشته‌ایم. کاظمی‌افزود: در سه ماه اول شیوع ویروس کرونا۷۵۰ مرکز مشاوره در خدمت دانش‌آموزان قرار گرفت، همچنین به منظور جلوگیری از تجمعات انسانی فرآیند هدایت تحصیلی در فضای مجازی انجام شد.

وی تصریح کرد: بیش از 50 هزار تولید محتوا در قالب پیام مشاور، اسلایدها، پاورپوینت‌ها، کلیپ و پیام‌های صوتی به شبکه دانش‌آموزی کشور تزریق شد. معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: پویش‌های مختلف قرآنی و دعایی در فضای مجازی شکل گرفت تا دانش‌آموزان با خداوند منان ارتباط برقرار کنند. وی ادامه داد: همچنین پس از شیوع ویروس کرونا مسابقات و جشنواره‌های ملی و استانی طراحی و برگزار شد که مسابقات قرآن، عترت و نماز از جمله آنهاست.

کاظمی‌اظهار داشت: معاونت پرورشی تشکل‌های دانش‌آموزی را بسیج کرد، گروه‌های همیار سلامت و گروه‌های جهادی شکل گرفت و با یک بسیج عمومی‌از تشکل‌ها به ویژه سازمان بسیج دانش‌آموزی و سازمان دانش‌آموزی اتحادیه اقدامات موثری در حوزه مبارزه با کرونا صورت گرفت.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: پس از کنترل تب بحران شیوع کرونا در فضای عمومی‌جامعه و عادت کردن مردم به سبک زندگی با کرونا، معاونت پرورشی برای فعالیت‌های دیگر برنامه ریزی انجام داد تا اوقات فراغت را با همان رویکرد فضای مجازی دارالقرآن‌ها و کانون مدارس با ظرفیت حدود ۳۰ هزار پایگاه پیش ببریم.

وی افزود: آماده سازی زیرساخت‌های مورد نیاز حوزه پرورشی در فضای مجازی و تولید محتوا در کانال‌ها اهمیت بسیاری دارد. بیش از ۲ هزار کانال ملی و پرورشی در حوزه پرورشی در شبکه شاد راه‌اندازی و با آغاز سال تحصیلی جدید گروه‌های کلاسی مربی و مشاوره هم به منظور تداوم فعالیت‌های مشاوره‌ای ایجاد می‌شود.
 
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۷۴۱۸۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين