۰
سازمان فاوای شهرداری تهران با همراه اول و مبین‌نت تفاهم‌نامه کرد

مشارکت جدی بخش خصوصی برای تحقق تهران هوشمند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۸
مشارکت جدی بخش خصوصی برای تحقق تهران هوشمند
مشارکت جدی بخش خصوصی برای تحقق تهران هوشمند

آی‌تی‌من- در نشست امضای تفاهم‌نامه که دیروز شنبه ۲۹ شهریور برگزار شد، محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری، مهدی غیناقی، عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران و حسین طهرانی، مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین‌نت حضور داشتند.

در این نشست، فرجود ضمن اشاره به برنامه‌تهران هوشمند و اهمیت توجه به زیست‌بوم نوآوری در این برنامه، بر عزم شهرداری تهران در بهره گرفتن از توانِ تخصصی بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌های شهر هوشمند و سرویس‌های آن تاکید کرد. او همچنین ابراز امیدواری کرد همکاری‌هایی از این دست به ایجاد فضای کاری مناسب برای بخش خصوصی و ارائه‌خدمات بهتر به شهروندان بیانجامد.

مهدی غیناقی نیز به توسعه اینترنت اشیا در جهان اشاره کرد و اظهار داشت هم‌زمان با دیگر کشورهای جهان، همراه اول در حال اقدام در خصوص ایجاد زیست‌بوم مورد نیاز اینترنت اشیا از طریق سرمایه‌گذاری و تحقیق و توسعه است. او ضمن دعوت از همه‌ بازیگران صنعت اینترنت اشیاء به همکاری، از قرارداد همراه اول با مبین‌نت برای ایفای نقش به عنوان بازوی اجرایی این مجموعه در زمینه راهبر کسب و کارهای سازمانی خبر داد.

در ادامه‌ این نشست، طهرانی از آمادگی مجموعه‌ خود برای همکاری در بخش‌های مختلف از جمله هوشمندسازی شهر خبر داد.

در پایان این نشست و پس از پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران، تفاهمنامه توسعه زیست‌بوم نوآوری شهری و راه‌کارهای شهر هوشمند میان سازمان فاوای شهرداری تهران، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و شرکت ارتباطات مبین‌نت به امضای نمایندگان سه مجموعه رسید.
 
کد مطلب : ۲۷۴۲۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين