۰
در کمیسیون فرهنگی مجلس

کلیات ساماندهی شبکه ملی اطلاعات تصویب شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۲
کلیات ساماندهی شبکه ملی اطلاعات تصویب شد
کلیات ساماندهی شبکه ملی اطلاعات تصویب شد

آی‌تی‌من- احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی ‌درباره نشست روز قبل کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در این جلسه طرح ساماندهی شبکه ملی اطلاعات مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: این طرح به دنبال ساماندهی شبکه ملی اطلاعات و نیز استفاده از توان و ظرفیت داخلی برای این منظور و گسترش اقتصاد دیجیتال است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: پس از تصویب کلیات این طرح جزییات آن برای بررسی کارشناسی به مرکز پژوهش‌های مجلس ارسال شد تا پس از انجام کار کارشناسی مجدد به صحن کمیسیون ارایه شود.

راستینه گفت: علاوه بر این در جلسه امروز اخبار مربوط به حوزه ورزش کشور نیز مطرح و بررسی شد و بر این نکته تأکید شد که دولت ظرف یک ماه آینده لایحه باشگاه داری را به مجلس و کمیسیون فرهنگی ارایه کند که این موضوع مورد تأکید معاون پارلمانی وزیر ورزش نیز بود.وی افزود: در ادامه این جلسه موضوع اولویت‌های کاری کمیسیون که توسط مرکز پژوهش‌های مجلس ارایه شده بود، مطرح و نظرات اعضا در این باره اخذ شد که بحث جمعیت و خانواده و نیز فضای مجازی به عنوان دو اولویت اصلی کمیسیون مدنظر قرار گرفت و اولویت‌های بعدی کمیسیون در جلسات آینده مشخص خواهد شد.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۷۴۶۱۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما