۰
امضای تفاهم‌نامه همکاری اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران با شرکت دیتامتیکس امارات

معرفی تولیدات نرم‌افزاری ایران به بازار‌های بین‌المللی تسهیل می‌شود

تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۶
معرفی تولیدات نرم‌افزاری ایران به بازار‌های بین‌المللی تسهیل می‌شود
معرفی تولیدات نرم‌افزاری ایران به بازار‌های بین‌المللی تسهیل می‌شود

آی‌تی‌من-  این تفاهم‌نامه مشتمل بر۶ ماده و ۷ بند است که پنج‌شنبه گذشته در دوبی میان محمدرضا طلایی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار ایران و علی الکمالی مدیرکل شرکت اماراتی دیتامتیکس به امضا رسید.

محمدرضا طلایی، رییس هیات مدیره اتحادیه با اعلام این خبر گفت: شرکت دیتامتیکس، مجموعه با سابقه و خوشنام اماراتی با دسترسی‌های گسترده بین‌المللی، بیش از سه دهه در حوزه آموزش، تولید و صادرات نرم افزار، خدمات نرم افزاری و محتوای دیجیتال فعال بوده است.

طلایی تاکید کرد: براساس این تفاهم نامه برای توسعه بازار شرکت های حوزه فناوری اطلاعات، دانش بنیان و فناور ایرانی، آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی، تحقیقات بازار و جذب سرمایه گذار برای استارتاپ‌ها به مدت دو سال همکاری خواهیم کرد.

رییس هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران «ایجاد پایگاه داده‌های بازارهای صادراتی برای شرکت‌های فناور ایرانی» را از جمله همکاری‌های پیش‌بینی شده در این تفاهم‌نامه میان دو مجموعه عنوان کرد.

بر اساس این تفاهم‌نامه، دیتامتیکس با ۳۲ سال سابقه در سازمان‌دهی رویدادها و همایش‌های جهانی با هدف ایجاد فرصت گفت‌وگو، شبکه‌سازی و درمیان‌گذاری دانش، فرصت‌هایی را برای کمک به کسب و کارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران برای ورود به بازارهای جهانی، معرفی کسب و کارهای نوپا و دانش‌بنیان ایرانی به سرمایه‌گذاران بین‌المللی، کمک به حضور کسب و کارهای فاوای ایران در رویدادهای بین‌المللی و شرکت‌های شناخته‌شده جهانی در رویدادهای محلی و منطقه‌ای ایران و ایجاد فرصت برای دانش‌افزایی و آموزش شرکت‌های ایرانی و اماراتی برای رسیدن به استانداردهای بین‌المللی، فراهم می‌کند.
 
مرجع : فدراسیون فاوا
کد مطلب : ۲۷۵۲۳۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما