۰
با یک پله صعود

ابر آروان روی سکوی هشتمین CDN برتر دنیا ایستاد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۳
ابر آروان روی سکوی هشتمین CDN برتر دنیا ایستاد
ابر آروان روی سکوی هشتمین CDN برتر دنیا ایستاد
 
آی‌تی‌من- طبق جدیدترین گزارش W3techs، ابر آروان که ماه‌های گذشته از StackPath و DOSarrest پیش افتاده بود، اکنون با سرویس‌دهی در بیش ‌از ۴۰ کشور جهان و با پشت سر گذاشتن DDoS-Guard در بین ۱۰ سرویس‌دهنده‌ی برتر CDN در دنیا، جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده است.
 
هم‌چنین در بین DNS سرورهای پرترافیک دنیا، ابر آروان در رده‌ی ۷۲ جهان ایستاده است. یکی دیگر از گزارش‌های W3techs، جدول وب‌سرورهای پر استفاده‌ی دنیاست. در این جدول، ابر آروان جایگاه دوازدهم را در اختیار دارد.
 
ابر آروان به تازگی ۸ پاپ‌سایت در نقاط مختلف دنیا راه‌اندازی کرده است. نقشه‌ی پراکندگی کل پاپ‌سایت‌های ابر آروان را می‌توانید در صفحه‌ نقشه‌ شبکه‌ CDN ببینید.
 
 
در حال حاضر، ابر آروان بیش از ۴۰ پاپ‌سایت در نقاط مهم ایران و جهان دارد و این موضوع سبب می‌شود مشتریان داخلی و بین‌المللی با اتصال به نزدیک‌ترین پاپ‌سایت آروانی، خدمات بهتر و پرسرعت‌تری به مخاطبان خود ارایه دهند.
 
با وجود اینکه در ارزیابی‌ها و رقابت‌های بین‌المللی در حوزه‌ی فناوری‌های ابری نام آروان دیده می‌شود، این کسب‌وکار یکی از جوان‌ترین سرویس‌دهنده‌های ابری در دنیا به‌شمار می‌آید.


 
کد مطلب : ۲۷۵۳۲۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما