۰
با پذیرش ایرادات وارده از سوی هیات نظارت

مجمع نصر تهران درباره ابطال انتخابات در شاخه‌های مشاوران و فروشگاه‌ها تصمیم می‌گیرد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۴
مجمع نصر تهران درباره ابطال انتخابات در شاخه‌های مشاوران و فروشگاه‌ها تصمیم می‌گیرد
مجمع نصر تهران درباره ابطال انتخابات در شاخه‌های مشاوران و فروشگاه‌ها تصمیم می‌گیرد
 
آی‌تی‌من- متن صورت جلسه نشست امروز هیات نظارت با نماینده هیات مدیره دور پنجم و رییس ستاد اجرایی انتخابات نصر تهران به این شرح است:

«با توجه به انتشار گزارش تکمیلی هیات نظارت؛ جلسه هیات نظارت با حضور کلیه اعضا و همچنین جناب آقای آذرکار به‌عنوان رییس ستاد اجرایی انتخابات و دبیر هیات مدیره پنجم و جناب آقای محمدعلی یوسفی زاده  به نمایندگی از هیات مدیره پنجم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در تاریخ 99/11/1 ساعت ده صبح در محل ساختمان ندارایانه به منظور بررسی و تایید نحوه برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده 99/11/2 تشکیل و تصمیمات ذیل اتخاذ گردید.
 
1- از آنجایی‌که گزارش تکمیلی هیات نظارت پس از آگهی نوبت دوم مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده منتشر گردید که مواردی جدید را به گزارش قبلی اضافه کرده است؛ لذا لازم است تا کلیه این موارد ضمن اعلام، به رای اعضای محترم مجمع گذاشته شود.

2- از آنجایی که به علت وجود شرایط ناشی از کرونا برگزاری مجمع به  صورت آنلاین انجام می‌پذیرد، حتما رای‌گیری مجمع باید با استفاده از نرم‌افزار شرکت همراستا که قبلا تست‌های لازم بر روی آن انجام پذیرفته، صورت گیرد و برای جلوگیری از اشکالات تجربه شده در انتخابات، زمان کافی فراهم گردد.

3- موارد درخواست برگزاری مجدد انتخابات شاخه فروشگاه‌ها و مشاوران موضوع بندهای 2 و 3 گزارش تکمیلی هیات نظارت به طور مجزا و شفاف باید در نرم‌افزار همراستا برای رای‌گیری قبول یا رد این درخواست‌ها تعبیه شود.

4- از آنجایی که با قبول مسوولیت هیات مدیره پنجم و بازگشت به روال قانونی برگزاری انتخابات و همکاری ستاد اجرایی با هیات نظارت موانع قبلی که مغایر با تضمین صحت و سلامت انتخابات بوده مرتفع گردید؛ لذا نیازی به رای گیری در خصوص بند 4 گزارش تکمیلی هیات نظارت نمی‌باشد و گزارش این موضوع توسط رییس هیات نظارت در مجمع به اعضا داده خواهد شد.

5- تاکید گردید تا درصورت برگزاری مجدد هر یک از شاخه‌ها توسط مجمع؛ برگزاری مجدد انتخابات بر اساس دستورالعمل برگزاری انتخابات و توسط هیات مدیره پنجم و ستاد اجرایی و با نظارت هیات نظارت برگزار گردد؛ لذا لازم است تا این موضوع به اطلاع مجمع برسد.»
 
کد مطلب : ۲۷۵۴۲۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما