۰
مجمع سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران حکم کرد:

ابطال صندوق فروشگاه‌ها و مشاوران در انتخابات نصر تهران

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۲
ابطال صندوق فروشگاه‌ها و مشاوران در انتخابات نصر تهران
ابطال صندوق فروشگاه‌ها و مشاوران در انتخابات نصر تهران

آی‌تی‌من- مجمع عمومی عادی به‌طور فوق العاده سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، 9 صبح امروز (پنج‌شنبه دوم بهمن ‌ماه) برگزار شد.

محمدباقر اثنی عشری، رییس دور پنجم هیات مدیره نصر تهران و رییس این مجمع، گفت: به رغم مشکلات به وجود آمده، انتخابات پرشوری در استان تهران داشتیم و در 25 استان کشور نیز انتخابات نصرهای استانی آمار متوسط بالای 70 درصد مشارکت را ثبت کرد که نشان از بلوغ صنفی دارد.

وی با بیان اینکه در تمامی انتخابات‌ها نواقص و کاستی‌هایی وجود دارد، افزود: در این دوره از انتخابات از ابزارهایی استفاده کردیم که شفافیت انتخابات را افزایش می‌داد و زمانی که نورافکن‌ها را روشن می‌کنید، تمامی زوایای تاریک با وضوح بیشتری دیده می‌شود.

اثنی عشری گفت: عمده ایرادها در انتخابات این دوره مربوط به نقص روال‌هاست که امیدواریم هیات مدیره دوره ششم نصر تهران، نسبت به اصلاح این روال‌ها اقدام بکند.

وی همچنین تاکید کرد: در مدت گذشته از انتخابات در مورد هرگونه ورود نهادهای خارجی به این انتخابات مقاومت کردیم و اجازه نمی‌دهیم کسی از بیرون صنف برای ما تصمیم‌گیری بکند.

در ادامه این جلسه، ناصرعلی سعادت، رییس هیات نظارت بر انتخابات دور ششم هیات مدیره نصر تهران نیز به تشریح گزارش این هیات پرداخت و تاکید کرد که هیات نظارت، هیچ شخص یا گروهی را متهم به تخلف یا تقلب نکرده و عمده ایرادات وارده بر انتخابات غیر عمدی بوده است.

پس از ارائه گزارش هیأت نظارت بر انتخابات توسط ناصرعلی سعادت رئیس این هیأت و پاسخ به پرسش‏های اعضا، رأی‌گیری در خصوص تأیید یا ابطال نتیجه انتخابات در دو شاخه مشاوران و فروشگاه‌ها انجام شد. این رأی‌گیری با حضور 185 عضو از اعضای سازمان از ساعت 10 تا 13 به صورت برخط انجام و نتایج آن در ساعت 13:30 مشخص و به این شرح اعلام شد:

1- انتخابات شاخه فروشگاه‌ها:
تایید نتایج شاخه فروشگاه‌ها: 75 رأی
برگزاری مجدد انتخابات در شاخه فروشگاه‌ها: 110 رأی

2- انتخابات شاخه مشاوران:
تایید شاخه مشاوران: 80 رأی
برگزاری مجدد انتخابات در شاخه مشاوران: 105 رأی

به این ترتیب و با توجه به نتایج آرا در پایان مجمع مقرر شد انتخابات اعضا هیأت مدیره دوره ششم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در دو شاخه فروشگاه‌ها و مشاوران از ساعت 9 تا 13 روز دوشنبه ششم بهمن‌ ماه به صورت برخط و از طریق سامانه رأی‌گیری بلاک‌چین در نشانی vote.tehrannsr.org برگزار شود.

گفتنی است که انتخابات هیات مدیره دور ششم سازمان نظام صنفی استان تهران، در آبان ماه برگزار شد، اما پس از شکایت‌های مطرح شده و با انتشار گزارش هیات نظارت بر انتخابات، این هیات، بروز تخلف در دو شاخه فروشگاه‌ها و مشاوران را احراز و در عین حال انتخابات شاخه مشاوران را تایید کرده بود.

اما هیات نظارت پس از بررسی‌های بیشتر و در گزارشی تکمیلی، میزان تخلف در شاخه مشاوران را نیز در نتیجه انتخابات این شاخه موثر تشخیص داد و در نهایت، تصمیم گیری درباره تایید یا ابطال انتخابات دو شاخه مشاوران و فروشگاه‌ها به رای مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده سپرده شده بود.



 
کد مطلب : ۲۷۵۴۲۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما