۰
ائتلاف آباد بیش از دو کرسی نمی‌دهد

آیا تهرانی‌ها از انتخابات شورای مرکزی نصر کشور انصراف می‌دهند؟

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۱
آیا تهرانی‌ها از انتخابات شورای مرکزی نصر کشور انصراف می‌دهند؟
آیا تهرانی‌ها از انتخابات شورای مرکزی نصر کشور انصراف می‌دهند؟
 
آی‌تی‌من- فردا انتخابات سرنوشت‌ساز شورای مرکزی نصر کشور در سالن همایش‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود و رقابت‌ها به داغ‌ترین حد خود رسیده است.

ائتلاف پرقدرتی که برای این انتخابات شکل گرفته «آباد» (سرواژه اتحاد برای ایران دیجیتال) نام دارد که مشتکل از کاندیداهای پرامید از سازمان‌های استانی به غیر از تهران است. از جمله مهم‌ترین افراد حاضر در این ائتلاف می‌توان به کاظم آیت اللهی از استان اصفهان، نظام الدین خوارزمی از استان فارس و سید حسن هاشمی از خراسان رضوی اشاره کرد.

اما در پی کش‌وقوس‌های مربوط به انتخابات هیات مدیره نصر تهران، عملا فرصت حضور نمایندگان تهرانی در شاخه فروشگاه‌ها و مشاوران در شورای مرکزی نصر کشور از بین رفته و تهرانی‌ها که در شورای مرکزی قبلی، 5 کرسی در اختیار داشتتند، این بار باید با حداکثر دو کرسی در ائتلاف آباد حاضر شوند.

شنیده‌ها حاکی است که ائتلافی که تهرانی‌ها قصد داشتند برای  رقابت با آباد شکل بدهند نیز به نتیجه نهایی نرسیده است.

حسین اسلامی، رییس نصر تهران، صبح امروز در نامه‌ای خطاب به برخی از فعالان صنفی استانی، زمزمه‌های انصراف تهرانی‌ها را از انتخابات شورای مرکزی اعلام کرده بود. خواسته تهرانی‌ها اما، با توجه به پادرمیانی برخی از ریش‌سفیدان صنفی، اختصاص حداقل 3 کرسی در این ائتلاف بوده است.

پس از نامه اسلامی، بار دیگر رایزنی‌ها برای اختصاص کرسی‌های بیشتر به تهرانی‌ها آغاز شد. اما شنیده‌های خبرنگار فناوران حاکی است که این مساله مورد پذیرش ائتلاف آباد قرار نگرفته و این ائتلاف، حداکثر دو کرسی به تهرانی‌ها اختصاص داده است.

حال باید دید که آیا برای انتخابات فردا، همان‌گونه که حسین اسلامی گفته بود، تهرانی‌ها به صورت هماهنگ انصراف خود را اعلام می‌کنند یا نه؛ زیرا بررسی‌های خبرنگار فناوران، نشان می‌دهد که هنوز در این باره، اتفاق نظری بین کاندیداهای تهرانی شکل نگرفته است.

گفتنی است که تا لحظه تهیه این خبر، مذاکرات درباره حضور یا عدم حضور یکپارچه تهرانی‌ها در انتخابات شورای مرکزی نصر کشور، هنوز به نتیجه نهایی نرسیده بود.

پیش از این گفته شده بود که در صورت اختصاص نیافتن حداقل سه کرسی به تهرانی‌ها، حسین اسلامی، رییس نصر تهران، با انتشار بیانیه‌ای، ضمن اعلام حمایت از منتخبان انتخابات فردا، اعلام خواهد کرد که کاندیداهای تهرانی از این انتخابات انصراف خواهند داد.

 
کد مطلب : ۲۷۵۶۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما