۰

نسخه 4G گلکسی S21 با قیمت کمتر عرضه می‌شود

تاریخ انتشار
شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۳
نسخه 4G گلکسی S21 با قیمت کمتر عرضه می‌شود
نسخه 4G گلکسی S21 با قیمت کمتر عرضه می‌شود

آی‌تی‌من- پرچمدارهای سری گلکسی S21 به واسطه طراحی جذاب، سخت افزار قدرتمند و پشتیبانی از 5G توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند و حالا سامسونگ قصد دارد عضو جدیدی از این خانواده را با قیمت کمتر و پشتیبانی از 4G روانه بازار کند.

مستندات مربوط به نسخه جدیدی از گلکسی S21 با شماره مدل «SM-G990F» در دیتابیس «بلوتوث SIG» مشاهده شده است. این در حالی است که گلکسی S21 5G با شماره مدل «SM-G991X» رونمایی شد. مقایسه دو شماره مدل نشان می‌دهد که گوشی هوشمند جدید قابلیت‌های کمتری نسبت به نسخه پایه گلکسی S21 5G خواهد داشت.
پیشتر نیز یکی از افشاگران معروف به نسخه 4G گلکسی S21 اشاره کرده بود. حدود دو ماه قبل، در توییت به این موضوع اشاره شده بود که گلکسی S21 4G در برخی بازارها همچون برزیل عرضه خواهد شد.

با توجه به اینکه مجهز بودن به مودم 5G در چیپست‌های اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100 یک گزینه اختیاری نیست؛ معلوم نیست نسخه 4G گلکسی S21 چگونه قرار است با قیمت پایین‌تری به بازار عرضه شود. مگر آنکه چیپست‌های سفارشی برای این نسخه ارزان قیمت‌تر در نظر گرفته شود یا کلا سامسونگ از تراشه دیگری برای نسخه 4G استفاده کند.

انتظار می‌رود مشخصات مدل ارزان‌تر گلکسی S21، مشابه نسخه معمولی گلکسی S21 بوده و از نمایشگر 6.2 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح تصویر +FHD در کنار پوشش محافظ گوریلا گلس بهره ببرد.

همچنین به نظر می‌رسد گوشی هوشمند جدید با بدنه پلاستیکی پلی کربنات، اما با مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب با استاندارد IP68 در دسترس کاربران قرار گیرد.

نسخه ارزان قیمت گلکسی S21 از دوربین سه گانه در پنل پشتی شامل دوربین 64 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری، دوربین 12 با گشودگی دیافراگم f/1.8، دوربین فوق عریض 12 فوق عریض با زاویه دید 120 درجه بهره می‌برد.

هرچند به نظر می‌رسد دوربین سلفی نسخه 4G هم 10 مگاپیکسلی باشد اما در صورت استفاده از چیپست ضعیف‌تر فاقد امکاناتی مانند قابلیت تصویربرداری 8K خواهد بود.

درباره قیمت این نسخه اطلاعاتی منتشر نشده، اما انتظار می‌رود با توجه به قیمت بالای هزار دلاری گلکسی S21، این نسخه با قیمتی کمتر از ۸۰۰ دلار به بازار عرضه شود.

با همه‌ این‌ها باید منتظر ماند و دید که سامسونگ برای این نسخه از گوشی پرچمدار جدیدش چه قیمتی در نظر خواهد گرفت.
کد مطلب : ۲۷۵۴۳۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما