۰

پشت پرده تغییر لوگوی نیک‌پرداخت

تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۳۱
پشت پرده تغییر لوگوی نیک‌پرداخت
پشت پرده تغییر لوگوی نیک‌پرداخت

آی‌تی‌من- لوگو و ظاهر جدید، از تغییرات و به روز بودن این پلتفرم خبر می‌دهد. نکته بسیار مهم اینجاست که امروز نیک‌پرداخت، تنها یک پلتفرم پرداخت آنلاین ارزی نیست بلکه با اضافه شدن خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال، به پلتفرمی با سرویس‌های متنوع تبدیل شده است. همین امر به خوبی اهمیت پوست‌اندازی این برند را نشان می‌دهد.

لوگوی جدید که از چند دایره تشکیل شده، نمایانگر تعامل و انعطاف برند نیک پرداخت است. شمای کلی لوگو که نمادی از کره جغرافیایی است، به فعالیت‌های بین‌المللی این مجموعه اشاره دارد. از طرفی همین حالت دایره، ارائه خدمات متفاوت برای افراد در سراسر دنیا را منتقل می‌کند.

رنگ آبی لوگو در راستای ایجاد حس امنیت و اعتماد انتخاب شده است. امنیت کاربران در هر کسب‌وکاری، از اهمیت بسیار بالایی برخودار است و نیک‌پرداخت با استفاده از رنگ آبی نشان می‌دهد که امنیت، در اولیت کار این سازمان قرار دارد. ضمنا رنگ آبی در دنیای تکنولوژی، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است چون یادآور تداوم و پویایی بوده و از طرفی بی‌خطر و همیشه در دسترس بودن را نشان می‌دهد. در واقع می‌توان گفت که استفاده از چند طیف آبی همزمان در این لوگو، بیشتر از هرچیز دیگری تضمین امنیت را نشان می‌دهد.

نیک‌پرداخت یک خدمت جدید برای شما دارد: خرید و فروش ارز دیجیتال
در تمام کشورها و از طریق درگاه‌های معتبر، نقل و انتقال آنلاین ارزی ممکن است اما در ایران به دلیل وجود تحریم‌های مالی، این امکان وجود ندارد. همین جای خالی باعث شد تا نیک پرداخت پا به میدان بگذارد که با خدمات پرداخت ارزی خود، تعاملات مالی و انجام هرگونه خرید و فروش ارزی آنلاین را در کشور ممکن کند.

خدمات متنوع نیک‌پرداخت طیف گسترده‌ای دارد، از نقد کردن درآمد ارزی و پرداخت‌های دانشجویی گرفته تا انواع خدمات پی‌پال، وب‌مانی و پرفکت‌مانی. اما اخیرا نیک‌پرداخت خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، تتر و دیگر رمزارزها را هم به خدمات خود اضافه کرده تا سرویس‌های متنوع‌تری را به کاربرانش ارائه دهد.

به همین دلیل این مجموعه تصمیم گرفت برای ایجاد پویایی بیشتر، در جهت طراحی لوگوی جدید و تغییر ظاهر سایت قدم بردارد. پیشنهاد می‌کنیم حالا که نیک‌پرداخت تر و تازه شده، طعم خدمات متنوع آن را بچشید تا از مزیت‌های تسویه آنی و پشتیبانی ۲۴ ساعته لذت ببرید.

خبر خوش اینکه نیک‌پرداخت به مناسبت تغییر لوگو و ظاهر سایت، هدیه‌ای برای کاربران خود در نظر گرفته و از ۱۰ بهمن به مدت هفت روز با وارد کردن کد تخفیف Rebrand99 به ازای هر دلار، صد تومان تخفیف اعمال خواهد کرد. برای استفاده از خدمات نیک پرداخت روی این لینک کلیک کنید.


 
کد مطلب : ۲۷۵۵۰۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما