۰

ستاری: امسال از پلتفرم‌های آموزشی حمایت ویژه می‌کنیم

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۱
ستاری: امسال از پلتفرم‌های آموزشی حمایت ویژه می‌کنیم
ستاری: امسال از پلتفرم‌های آموزشی حمایت ویژه می‌کنیم

آی‌تی‌من- سورنا ستاری دیروز در مراسم رونمایی و افتتاح مراکز نوآوری در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران که با حضور رئیس دانشگاه تهران و رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: اتفاقات خوبی در حوزه نوآوری‌ها در این دانشگاه رخ داده است. وی افزود: «شهر دانش» یکی از این اقداماتی بوده که به صورت جدی در این دانشگاه مورد پیگیری قرار گرفته و معاونت علمی ‌با تمام قدرت از این پروژه حمایت می‌کند.

ستاری در خصوص تحریم‌ها و اولویت‌‌های معاونت علمی‌ گفت: به دلیل اینکه همچنان بحث تحریم‌ها وجود دارد از این رو موضوع تحریم در اولویت ما هم هست و پروژه‌های که از سال گذشته در راستای رفع تحریم وجود دارد توسط معاونت علمی‌ تا پایان دولت به نتیجه می‌رسند.

به گفته ستاری، علاوه بر آن پروژه‌های کلان معاونت علمی‌ که فرایند کمی‌تا رسیدن به تجاری سازی دارند را پیگیری می‌کنیم که تا پایان دولت به نتیجه برسند.

معاون علمی‌افزود: امسال به طور خاص بر آموزش تمرکز داریم و تمام پلتفرم‌های آموزش و ایده‌های جدید که برای تحول آموزش توسط محققان ارائه می‌شوند مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: همانند سال‌های گذشته این پروژه‌ها در معاونت پیگیری می‌شوند و خوشبختانه بودجه معاونت با اهتمام دولت و مجلس مناسب است.
 
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۷۵۹۷۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما