۰

فروش خوب گوشی‌های غیرهوشمند در ایران

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۲
فروش خوب گوشی‌های غیرهوشمند در ایران
فروش خوب گوشی‌های غیرهوشمند در ایران

آی‌تی‌من- انجمن یاد شده در پیامی در توییتر نوشت: در سال کرونازده ۹۹ با وجود همه مشکلات پیش روی واردکنندگان گوشی تلفن همراه، چیزی حدود ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تلفن همراه وارد کشور شد که ۱۵ میلیون از این تعداد مصرف شده است.

بنا بر اعلام این انجمن، همچنان گوشی‌های غیر هوشمند طرفداران خود را دارند، زیرا در سال گذشته ۲.۵میلیون دستگاه گوشی غیرهوشمند در بازار ایران به فروش رفته است.

انجمن واردکنندگان موبایل بیش از این اعلام کرده بود که با تخصیص به موقع ارز برای واردات گوشی تلفن همراه و ترخیص به موقع کالا از مبادی ورودی، می‌توان آرامش بازار موبایل و قیمت‌های شفاف را ادامه‌دار کند. 

انجمن واردکنندگان موبایل همچنین گزارش داده که گوشی‌های ساده و غیر هوشمند نیز فروش خوبی داشته و همچنان این مدل گوشی‌ها طرفداران خاص خود را دارند.

بر اساس گزارش این انجمن، در طول سال گذشته دو و نیم میلیون دستگاه گوشی فیچرفون یا گوشی ساده غیر هوشمند به فروش رسیده است که البته این موضوع را می‌توان مرتبط با بالا رفتن شدید قیمت گوشی‌های هوشمند نیز دانست؛ چرا که قیمت گوشی‌های میان‌رده هم این روزها به بیش از ۱۰ میلیون تومان رسیده و کمتر گوشی می‌توان در بازار یافت که قیمتی زیر دو میلیون تومان داشته باشد. حتی گوشی‌های ساده و غیر هوشمند هم این روزها قیمتی حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان دارند.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۶۰۴۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما