۰

سگ‌های آبی، کابل اینترنت را در کانادا جویدند

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۵
سگ‌های آبی، کابل اینترنت را در کانادا جویدند
سگ‌های آبی، کابل اینترنت را در کانادا جویدند

آی‌تی‌من- سگ‌های آبی با جویدن کابل اینترنت در شهر تامبلر ریج در ایالت بریتیش کلمبیای کانادا، دسترسی 900 نفر را به اینترنت قطع کردند.

سخنگوی شرکت تلوس، که ارایه‌دهنده خدمات اینترنت است، گفت که سگ‌های آبی در چند نقطه کابل فیبرنوری متعلق به این شرکت را جویده‌اند.

وی در بیانیه‌ای اعلام کرد: تیم ما کنار سدی در نزدیکی شهر مستقر  شده و به نظر می‌رسد که سگ‌های آبی، با کندن زمین کنار نهر، به کابل‌ها رسیده‌اند. این کابل‌ها حدود یک متر در زیرزمین قرار گرفته بوده و با لوله‌های به ضخامت 4.5 اینچ محافظت می‌شده‌اند. به این ترتیب، سگ‌های آبی اول این لوله‌های محافظ را جویده‌اند و بعد به کابل فیبرنوری رسیده و آن را هم در چند نقطه جویده‌اند.

بررسی تیم تعمیر و نگهداری شرکت تلوس نشان می‌دهد که این خرابکاری، کار یک سگ آبی نبوده و چندین حیوان در نقاط مختلف، زمین را برای دسترسی به کابل فیبرنوری کنده‌اند.

اما نکته جالب این است که به نظر می‌رسد خرابکاری سگ‌های آبی، عمدی  بوده است. کارکنان این شرکت نشانه‌هایی یافته‌اند که سگ‌های آبی از موادی که از کابل‌ها به دست آورده‌‌اند، برای ساختن سدهای خود استفاده می‌کنند.

بر اساس گزارش‌ها، اینترنت در این شعر در ساعت 4 صبح روز یکشنبه گذشته قطع شده بود، اما به دلیل سردی هوا، تعمیر کابل جویده شده به طول انجامید.
 
کد مطلب : ۲۷۶۱۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما