۰

‌هاب‌های پستی به سورتینگ مکانیزه مجهز شدند

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۱
‌هاب‌های پستی به سورتینگ مکانیزه مجهز شدند
‌هاب‌های پستی به سورتینگ مکانیزه مجهز شدند

آی‌تی‌من-  آیین افتتاح‌هاب پستی منطقه شمال کشور دوشنبه گذشته با حضور رمضانعلی سبحانی فر، مدیرعامل شرکت ملی پست، آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار و خط مستقیم مازندران به گیلان راه اندازی شد.

سبحانی فر در این مراسم  بازنگری و ارتقای زیرساخت‌ها را لازمه افزایش کیفیت، سرعت و دقت خدمات پستی برشمرد و گفت: راه اندازی‌هاب‌های پستی یکی از اصلی‌ترین اقدامات در بحث ارتقای زیرساخت‌ها بود که سرعت و دقت در عملیات پستی را به همراه داشته است.

معاون وزیر ارتباطات با بیان این که پست مدرن باید به تکنولوژی مدرن مجهز باشد و امروز سورتینگ مکانیزه در حال بهره برداری است تا به عملیات سایر‌هاب‌های پستی سرعت دهد از راه اندازی سورتینگ مکانیزه‌هاب‌های پستی که ترافیک بالایی دارند خبر داد. تجهیز ناوگان پستی با 40 دستگاه کامیون و 400 دستگاه وانت، تامین ملزومات اساسی برای افزایش امنیت بسته‌های پستی ازجمله ترولی و باکس‌های ویژه حمل مرسولات از دیگر مواردی بود که رئیس هیات مدیره شرکت ملی پست به عنوان سایر اقدامات برای ارتقای زیرساخت‌ها نام برد.

مدیرعامل شرکت ملی پست تصریح کرد: برای افزایش سرعت کار تعداد پنج‌هاب پستی را در سال گذشته راه اندازی کردیم تا بستری برای استان‌هایی که فرهنگ و زیان مشترک دارند برای بهره گیری از امکانات همدیگر فراهم شود.
 
مرجع : روابط عمومی شرکت ملی پست
کد مطلب : ۲۷۶۲۴۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين