۰
متقاضیان تا بیستم اردیبهشت‌ماه مهلت دارند

فرصت کارآموزی سازمانی با حمایت اپراتور اول فراهم شد

تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۹
فرصت کارآموزی سازمانی با حمایت اپراتور اول فراهم شد
فرصت کارآموزی سازمانی با حمایت اپراتور اول فراهم شد

آی‌تی‌من-  “کارآموزی سازمانی” یا Internship مدلی فراگیر برای شناسایی، ارزیابی، جذب، آموزش و اجتماعی سازی کارکنان جدیدالورود به سازمان‌هاست. این مدل به عنوان الگویی کارآمد سالیان طولانی است که در اکثر شرکت‌های معتبر بین المللی پیاده سازی می‌شود و علاوه بر کمک به سازمان‌ها برای یافتن نیروی انسانی با انگیزه و توانمند، مسیر بسیار مناسبی را نیز برای کارجویان فراهم کرده که بتوانند کارراهه شغلی خود را بر اساس الگویی مبتنی بر آموزش و شایستگی آغاز کنند؛ از این رو کارآموزی سازمانی با کارآموزی دانشگاهی که در کشور ما متداول‌تر است تفاوت‌‌هایی دارد.

در همین راستا کارآموزی سازمانی در آکادمی همراه که زیر مجموعه بزرگترین و نخستین اپراتور موبایل و اینترنت کشور با وسیع‌ترین شبکه پوشش و بیشترین مشترک در کشور به حساب می‌آید، فرصتی عالی محسوب می‌شود. 

اما جذابیت کارآموزی در آکادمی همراه فارغ از آماده‌سازی کارآموزان برای ورود به شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ، زمانی دو چندان می‌شود که حتی امکان و احتمال جذب و استخدام کارآموزان پس از اتمام دوره نیز وجود دارد.

در خصوص این اقدام نوین در استعدادیابی و جذب سرمایه‌های فکری، نکات مهمی وجود دارد.

نخست آنکه این شرکت زیر مجموعه اپراتور اول تلفن همراه، این فرصتِ طلایی را به شکلی عادلانه و از طریق فراخوان‌های عمومی و دعوت از متقاضیان، فراهم کرده است.

نکته دوم به فرایند حضور در این آکادمی مربوط می‌شود که بر این اساس علاقه‌مندان تا بیستم اردیبهشت‌ماه جاری فرصت ثبت‌نام دارند. شروع دوره مذکور نیز از ابتدای خرداد و اتمام آن نیز تا پایان شهریورماه سال جاری است.

بر این اساس متقاضیان از بین بیش از 40 فرصت کارآموزی، ابتدا موقعیت مورد نظر را انتخاب می‌کنند، سپس اقدام به ثبت اطلاعات و ارسال رزومه کرده و بعد از حضور در آزمون، وارد مرحله مصاحبه شده و در صورت موفقیت وارد دوره کارآموزی خواهند شد.

 موقعیت‌های کارآموزی در آکادمی همراه
اما بر اساس اطلاعات منتشره در سایت آکادمی همراه، برخی از موقعیت‌های کارآموزی به شرح زیر است:

-    مدیر پروژه‌‌های دیجیتال، توسعه دهنده کسب‌وکار، مسوول هماهنگی و پیگیری پروژه‌ها، تحلیل گر داده، کارشناس حوزه آموزش‌های تجاری، کارشناس حوزه مدیریت دانش، کارشناس جذب و استخدام، کارشناس ارتباطات کارکنان، کارشناس مدیریت تغییرات، کارشناس توسعه و تعالی سازمان، کارشناس معماری سازمانی، کارشناس منابع انسانی، کارشناس تولید محتوا و سئو، توسعه دهنده Back - End (لاراول)، کارشناس top up و voucher، کارشناس مدیریت خدمات، کارشناس برنامه‌نویس ERP، کارشناس سیستم‌های مالی، کارشناس سیستم‌های لجستیک ERP، کارشناس پرتال، طراح نرم افزار، دستیار رئیس اداره، دستیار مدیر پروژه، کارشناس تحلیل داده‌های کلان (Big Data)، و ....

که علاقه‌مندان برای ثبت‌نام، ورود به دوره و کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با دیگر موقعیت‌های کارآموزی در این اپراتور می‌توانند به سایت hamrah.academy/internship مراجعه کنند.

  آکادمی همراه
بر اساس این گزارش آکادمی همراه با مأموریت تربیت، توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی در اکوسیستم دیجیتال در تابستان ۹۹ آغاز به کار کرده است. آکادمی به پشتوانه دانش و توسعه شرکت‌های بزرگ مانند همراه اول می‌کوشد نیازهای آموزشی عمومی و تخصصی و فاصله مهارتی میان تحصیلات آکادمیک و فضای کار را با طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی و کارآموزی سازمانی پوشش دهد. 

آکادمی در این راستا محتوای آموزشی باکیفیت و دوره‌‌های کارآموزی متناسب‌سازی‌شده برای سازمان‌ها، در قالب‌های تعاملی و بر بستر مقرون‌به‌صرفه، دسترس‌پذیر و هوشمند طراحی و اجرا می‌کند.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۶۲۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما