۰

شیائومی گوشی تاشو می‌سازد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۶
شیائومی گوشی تاشو می‌سازد
شیائومی گوشی تاشو می‌سازد

آی‌تی‌من-J18s پس از می میکس فولد دومین اسمارت‌فون تاشو شیائومی محسوب می‌شود. شیائومی می میکس فولد مجهز به یک نمایشگر انعطاف‌پذیر 8.01 اینچی با رزولوشن 2480×1860 پیکسل و نرخ نوسازی 60 هرتزی است. نمایشگر خارجی 6.52 اینچی این اسمارت‌فون نیز از رزولوشن 2520×840 پیکسلی و نرخ نوسازی 90 هرتزی برخوردار است. توان پردازشی این دستگاه از طریق پردازنده اسنپ‌دراگون 888 ساخت کوالکام تامین می‌شود.

اسمارت‌فون آینده شیائومی J18s از یک نمایشگر انعطاف‌پذیر با نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره خواهد برد. برخی گزارشات نشان می‌دهند که این محصول جدید احتمالا ورژن اصلاح شده شیائومی می میکس فولد به‌شمار خواهد رفت.

این دستگاه با پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز با زوم اپتیکال 3 برابری و یک ماژول اپتیکی عریض خواهد بود.

در حال حاضر پیرامون مشخصات مدل K8 عملا هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست. این دستگاه احتمالا از قالب طراحی کلاسیک مونوبلاک و دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد. این محصولات جدید احتمالا طی دوره 3 ماهه جاری یا آینده معرفی خواهند شد.

برآورد موسسه IDC نشان می‌دهد که طی 3 ماهه نخست سال جاری میلادی تعداد 345.5 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سراسر جهان فروخته شده است؛ رقمی که از رشد 25.5 درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل حکایت دارد. در این مدت شیائومی با کسب سهم 14.1 درصدی از بازار عنوان سومین تولیدکننده بزرگ گوشی در جهان را به خود اختصاص داد.

بر اساس داده‌های منتشر شده 23 درصد از کل دستگاه‌های فروخته شده در بازار اروپا طی دوره 3 ماهه گذشته توسط کمپانی شیائومی تولید شدند. 

این پدیده موجب شد تا غول فناوری چینی به دومین برند محبوب تولیدکننده اسمارت‌فون در اروپا تبدیل شود. 

سامسونگ با کسب سهم 35 درصدی از بازار رتبه نخست را کسب کرد و اپل نیز با کسب سهم 19 درصدی در جایگاه سوم ایستاد. 

موسسه تحقیقاتی کانالیز به رشد 85 درصدی فروش سالیانه گوشی‌های هوشمند شیائومی اشاره کرده است. 

این رقم برای شرکت‌های اپل و سامسونگ به‌ترتیب برابر با 22 و 21 درصد است. 

شرکت اوپو با رشد 153 درصدی فروش رکورد بیش‌ترین نرخ رشد را به نام خود ثبت کرد؛ در حالی‌که سهم این برند از بازار اروپا معادل 4 درصد است.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۶۲۸۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما