۰

زیگ؛ نخستین سرویس آنلاین هماهنگی و تنظیم جلسات فارسی و انگلیسی به بازار آمد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۵۲
زیگ؛ نخستین سرویس آنلاین هماهنگی و تنظیم جلسات فارسی و انگلیسی به بازار آمد
زیگ؛ نخستین سرویس آنلاین هماهنگی و تنظیم جلسات فارسی و انگلیسی به بازار آمد
  
آی‌تی‌من- این سرویس در ابتدا به دو زبان فارسی و انگلیسی عرضه شده و به کاربران اولیه به رایگان سرویس‌دهی می‌کند. زیگ امکان هماهنگی با هر دو تقویم شمسی و میلادی، و در نظر گرفتن خودکار منطقه‌زمانی کاربر را دارد و به کاربران کمک می‌کند با داشتن یک صفحه‌ اختصاصی برای خود به‌راحتی با دوستان، همکاران یا مشتریان، یک زمان مشترک برای دیدار یا جلسه پیدا کنند.
 
پی‌آمد همه‌گیری کرونا تغییرات گسترده‌ای در سبک زندگی مردم گذاشت و یکی از مهم‌ترین آن‌ها، دیدارهای آنلاین و دورکاری است؛ رویه‌ای که پیش‌بینی می‌شود بعد از کرونا هم جزو عادت‌های مردم باقی بماند.
 
محمد مقدس، بنیان‌گذار این استارت‌آپ، درباره‌ این محصول می‌گوید: زیگ به‌سادگی به تقویم‌های کاربران متصل می‌شود و با امکان سفارشی‌سازیِ تنظیمات مختلف مانند منطقه‌ زمانی، بازه‌های آزاد، تنظیم فاصله بین جلسات و... به آنان کمک می‌کند تا از اتلاف وقت کاربر و مخاطب او جلوگیری شود. هم‌چنین از ایجاد جلسات دقیقه‌آخری و ناهماهنگی جلسات پیش‌گیری می‌کند.
 
از مهم‌ترین امکانات این محصول می‌توان به «یکی کردن تقویم و پیدا کردن زمان مشترک بین آن‌ها»، «ساخت صفحه‌ رزرو زمان شخصی برای کاربران»، «تعریف قوانین ساعت‌ها/ طول مدت/ فاصله بین جلسات» و «تعریف قوانین خاص مانند محدودیت رزرو سریع زمان» اشاره کرد.
 
به گفته‌ محمد مقدس، دستیابی به بالاترین سطح هماهنگی و انجام بی‌دردسر آن، صرفه‌جویی منابع و بهبود راندمان مهم‌ترین مزایای زیگ است.
 
برای استفاده از زیگ تنها کافی است در نشانی zeeg.me ثبت‌نام کنید.
 
  
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۶۶۷۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما