۰

معرفی پرچم‌دار جدید نوکیا در پاییز

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۴
معرفی پرچم‌دار جدید نوکیا در پاییز
معرفی پرچم‌دار جدید نوکیا در پاییز

آی‌تی‌من- پس از اینکه گوشی نوکیا 9 PureView  نتوانست موفقیتی در بازار کسب کند، شایعات زیادی در خصوص عرضه گوشی‌های نوکیا 9.1، نوکیا 9.2 و اخیرا نوکیا 9.3 PureView منتشر شده، اما هر بار شاهد به تعویق افتادن عرضه این دستگاه‌ها بودیم. 

اما حالا سایت ITHome گزارش داده که کمپانی HMD در تدارک برای عرضه یک پرچم‌دار 5G است؛ دستگاهی که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها در روز 11 نوامبر (20  آبان ماه) عرضه خواهد شد. 

اکنون گوشی‌های سری X نوکیا در کانون توجهات قرار دارند. 

بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی نوکیا X50 به‌همراه دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و تراشه اسنپ‌دراگون 775 روانه بازار خواهد شد. 

به‌کارگیری سیستم اپتیکی شرکت زایس برای دوربین‌های اصلی، تله‌فوتو و فوق‌عریض، نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن +1440p و نرخ نوسازی 120 هرتزی و باتری ۶ هزار میلی‌آمپرساعتی سایر ویژگی‌های احتمالی نوکیا X50 را تشکیل می‌دهند. 

این دستگاه در مقایسه با سایر محصولات اخیرا عرضه شده توسط کمپانی HMD بسیار قدرتمندتر است. 

بی‌تردید نوکیا X50 در جایگاهی برتر از گوشی‌های نوکیا X10 و نوکیا X20 قرار می‌گیرد؛ اما یک پرچم‌دار تمام‌عیار قلمداد نمی‌شود.

به نظر می‌رسد این کمپانی در حال کار روی گوشی X70 است که یکی از شایعات اخیر حاکی از آن است که نوکیا X70 مجهز به یک حسگر سفارشی خواهد بود؛ المانی که با همکاری واحد Nokia Technology طراحی شده است. 

با توجه به عملکرد دوربین سفارشی PureView در گوشی نوکیا 9 (که حتی برند تولیدکننده دوربین آن از کسب‌وکار گوشی‌های تلفن‌همراه نیز کناره‌گیری کرد) این سناریو با وجود جذابیت به همان اندازه نگران‌کننده نیز به‌نظر می‌رسد.

تا موعد انتشار اطلاعات موثق پیرامون مشخصات دقیق گوشی هوشمند پرچم‌دار نوکیا احتمالا کماکان ما‌ه‌ها زمان باقی مانده است. در گذشته با وجود اعلام مشخصات این دستگاه کماکان شاهد به تعویق افتادن عرضه آن بوده‌ایم.

با این حال انتظار می‌رود که گوشی جدید نوکیا با وجود قیمت مناسب، از قابلیت‌های برجسته‌ای برخوردار باشد و در میان بهترین‌ پرچمداران بازار قرار گیرد، اگرچه این کمپانی جایگاه خود را در بازار دنیا از دست داده و قدرت رقابت حتی با شرکت‌های چینی را ندارد، اما هم‌اکنون هم گوشی‌های خوبی در بازار دارد.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۶۷۷۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما