۰

«اکسیژن»؛ اولین خودرو برقی ساخت ITMC رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۶
«اکسیژن»؛ اولین خودرو برقی ساخت ITMC رونمایی می‌شود
«اکسیژن»؛ اولین خودرو برقی ساخت ITMC رونمایی می‌شود

آی‌تی‌من-  جلسه امضای تفاهم نامه همکاری بین ITMC و شرکت خودرو سازان جنوب، روز سه شنبه 15 تیرماه با حضور روح الله نصیری مدیرعامل، جمشید آقایی، رئیس هیات مدیره ITMC و سیامک حجت مدیرعامل شرکت خودرو سازان جنوب،  قادری و عزیزی نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی،  ایزدی،  مدیرکل سازمان صمت فارس‌ و جمعی از مدیران دو شرکت در محل کارخانجات مخابراتی ایران واقع در شیراز برگزار شد.

براساس این تفاهم نامه قرار است خط تولید انواع موتور سیکلت و خودروهای الکتریکی با مشارکت دو شرکت راه اندازی و به زودی از اولین خودرو برقی به نام اکسیژن در شرکت کارخانجات مخابراتی ایران رو نمایی شود.

 مدیرعامل کارخانجات مخابراتی ایران در این مراسم، انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت خودروسازان جنوب و حرکت به سمت تولید خودرو و موتور سیکلت برقی را برای تولید محصولات نوین دانست و در این خصوص خواستار توجه مجلس و دولت به این امر مهم شد.

وی اظهار امیدواری کرد که کارخانجات مخابراتی ایران و شرکت خودرو سازان جنوب بتوانند در آینده ای نزدیک، موتورسیکلت و خودروهای برقی ساخت این دو شرکت را روانه بازار کند.

مدیر عامل شرکت خودروساران جنوب نیز گفت: اکسیژن اولین خودرو ملی ایران است که همه با سیستم الکتریکی کار می‌کند؛ این خودرو ۸.۶ کیلووات باتری لیتیوم برای تامین انرژی دارد و تنها ۲۰ درصد قطعات آن خارجی است و به زودی در شرکت کارخانجات مخابراتی ایران رو نمایی می‌شود.
 
مرجع : روابط عمومی کارخانجات مخابراتی ایران
کد مطلب : ۲۷۶۷۸۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما