۰

آمازون شایعه پذیرش بیت‌کوین را تکذیب کرد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۷
آمازون شایعه پذیرش بیت‌کوین را تکذیب کرد
آمازون شایعه پذیرش بیت‌کوین را تکذیب کرد

آی‌تی‌من-  آمازون گزارش روزنامه انگلیسی مبنی بر اینکه این شرکت قصد قبول بیت کوین به عنوان یک شیوه پرداخت را تا پایان سال جاری میلادی دارد، رد کرده است.

 سخنگوی این شرکت گفت: علی رغم علاقه ما به فضای ارزهای مجازی، این گمانه‌پردازی که شرکت ما برنامه خاصی برای ارزهای مجازی دارد کاملاً نادرست است. ما بر نیازهای مشتریانمان در آمازون تمرکز داریم.

خبر پذیرش بیت کوین توسط شرکت آمازون که توسط یکی از روزنامه‌های انگلیسی منتشر شده بود باعث افزایش قیمت این ارز مجازی شد. بیت کوین هفته گذشته تا زیر 30 هزار دلار سقوط کرده بود.
اما پس از آنکه آمازون شایعه پذیرش بیت کوین را تکذیب کرد، قیمت بیت کوین روز سه شنبه همراه با دیگر رمزارزها روند کاهشی یافت.
بیت کوین روز سه شنبه حدود 4 درصد افت داشت و تا ساعت 7:00 به وقت گرینویچ در حدود 37000 دلار معامله شد.

به دنبال گزارشی از روزنامه لندنی City AM مبنی بر اینکه شرکت آمازون قصد دارد پرداخت بیت کوین را تا پایان سال قبول کند، قیمت این رمز ارز روز دوشنبه 15 درصد افزایش یافت و به بیش از 39 هزار دلار رسیده بود.

شایعات همچنین پس از این که این غول تجارت الکترونیکی اخیراً یک آگهی استخدام برای یک متخصص ارزهای دیجیتال و بلاکچین منتشر کرده بود، افزایش یافت. این اقدام به عنوان نشانه‌ای از برنامه ریزی این شرکت برای کار با ارزهای رمزپایه محسوب می‌شد.

البته هنوز هم علاقه مندان به ارزهای رمزنگاری شده افزایش اخیر به سمت سکه 40 هزار دلاری را چرخشی به سمت بازار صعودی این ارزها می‌دانند.

به غیر از آمازون، اخیراً تعداد زیادی از شرکت‌ها به دنبال ارزهای رمزنگاری شده هستند. هفته گذشته، ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا گفت که این خودروساز ممکن است به زودی پس از توقف چنین پرداخت‌هایی در ماه مه امسال، پذیرش بیت کوین برای خرید خودروهای الکتریکی خود را آغاز کند.
 
مرجع : تسنیم
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۶۸۹۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما