۰

برنامه‌های کاربردی موبایل که کمتر کسی می‌شناسد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۷
برنامه‌های کاربردی موبایل که کمتر کسی می‌شناسد
برنامه‌های کاربردی موبایل که کمتر کسی می‌شناسد

آی‌تی‌من- بازار برنامه‌های موبایل با بیش از ۲ میلیون برنامه احاطه شده و برنامه‌های جدید همیشه در حال عرضه هستند. همه ما با برنامه‌های معروف مانند فیسبوک و گوگل‌مپ آشنا هستیم و برنامه‌های بی‌هدف زیادی نیز وجود دارد. در مورد برنامه‌های کمتر شناخته شده‌ای که ارزش واقعی ارائه می‌دهند، چیزی می‌دانید؟

 برنامه Horizon
حتما برای شما هم پیش آمده که از دیدن ویدئو‌هایی که به صورت افقی گرفته شده اذیت شده‌اید، زیرا با این کار تصویر قطع و بسیار کوچک‌تر به نظر می‌رسد. اگر هنگام ضبط ویدئو مرتباً فراموش می‌کنید تلفن هوشمند خود را به صورت عمودی نگه دارید، این برنامه برای شما مناسب است.

 برنامه  Sleep Cycle Power Nap
تحقیقات نشان می‌دهد که یک خواب کوتاه و سریع به مراتب تاثیر بیشتری نسبت به خواب طولانی در اواسط روز دارد. این برنامه با گذراندن زنگ هشدار ملایم با گذشت زمان مناسب به شما کمک می‌کند تا از خواب زیاد خودداری کنید. همچنین شامل حالت چرت زدن بهبود یافته و یک حالت چرخه خواب است که به شما امکان می‌دهد یک چرخه خواب کامل را پشت سر بگذارید.

 برنامه PaperKarma
امروز به راحتی می‌توانید هرزنامه را از صندوق ورودی ایمیل خود خارج کنید. درباره نامه ناخواسته کاغذی که صندوق پستی واقعی شما را پر می‌کند، چطور؟ برنامه‌ای با نام PaperKarma وجود دارد که شما می‌توانید از هر نامه ناخواسته‌ای که دریافت کردید، عکس بگیرید. تا زمانی که مستقیماً به شما خطاب شود، برنامه به طور خودکار با کسی که آن را ارسال کرده تماس خواهد گرفت تا شما را از لیست خود حذف کند.

 برنامه Nu Skin TR90
اگر می‌خواهید وزن خود را بهتر مدیریت کنید، این برنامه مناسب شماست. این برنامه نه تنها به شما کمک می‌کند خط کمرتان را ردیابی کنید، بلکه به شما امکان می‌دهد میزان مصرف مواد غذایی خود را ردیابی کرده و فعالیت‌های ورزشی خود را نیز ثبت کنید. با یک جابجا کردن، می‌توانید مهمترین وظایف مربوط به سلامتی خود را پیگیری کنید تا سالم بمانید.

 برنامه Sleep Talk Recorder
تا به حال به شما گفته‌اند که در خواب صحبت می‌کنید؟ شما این موضع را انکار کردید؟ برنامه‌ای وجود دارد که این موضوع را اثبات می‌کند. این برنامه فقط هنگام تشخیص صدا فعال می‌شود، بنابراین مجبور نیستید یک خواب کامل شبانه را ضبط و پخش کنید.

 برنامه  Action Movie FX
این برنامه سرگرم کننده به شما امکان می‌دهد هنگام ضبط ویدئو‌ها، جلوه‌های ویژه جالب را نیز به آن‌ها اضافه کنید. از حملات موشکی گرفته تا تصادفات اتومبیل به شما امکان می‌دهد به سرعت و به آسانی کمی هیجان بیشتر به هر ویدئویی که با تلفن هوشمند خود ضبط می‌کنید اضافه کنید. با حداقل هزینه اضافی، می‌توانید مجموعه زیادی از جلوه‌های اضافی را نیز دانلود کنید.

 برنامه  Any.Do
نوشتن لیست کار‌های خود را روی کاغذ متوقف کنید.

با Any.Do، همه چیز‌هایی که باید انجام دهید دقیقاً جلوی شماست. در حقیقت، ویژگی Moment این برنامه با یک نگاه به شما نشان می‌دهد که در آینده نزدیک چه کاری باید انجام شود. سرانجام می‌توانید با استفاده از این برنامه می‌توانید احساس ناراحت کننده مبنی بر اینکه چیز مهمی را فراموش کردید، خلاص شوید.

 برنامه  RunPee
هیچ چیز بدتر از این نیست که یک قسمت مهم فیلم را از دست بدهیم. با RunPee، دیگر هرگز نگران این مساله نخواهید بود. وقتی فیلم شروع شد فقط برنامه را روشن کنید و به او بگویید کدام فیلم را تماشا می‌کنید و به شما هشدار می‌دهد تا زمان بهینه را ببینید.

 برنامه  Walk Up Alarm Clock
آیا از خوابیدن و چرت زدن مکرر خسته شده اید؟ این برنامه زندگی شما را تغییر خواهد داد. پس از به صدا در آمدن زنگ هشدار، زنگ متوقف نخواهد شد تا حداقل ۱۰ قدم راه بروید. می‌توانید تعداد قدم‌ها را تا ۱۰۰ قدم تنظیم کنید.

 برنامه  RadarScope
اگر می‌خواهید ببینید که واقعا آب و هوا چطور است، این برنامه بهترین و به روزترین رادار نما‌های جهان اطراف را به شما ارایه می‌دهد. اگر می‌خواهید آنچه را که هواشناسی پیش بینی کرده بدانید، این برنامه بهترین گزینه است.

 برنامه  Tunein Radio
با این برنامه می‌توانید به بیش از ۱۰۰ هزار ایستگاه رادیویی از جمله تمام رادیو‌های ورزشی در جهان دسترسی داشته باشید و به عملکرد تیم مورد علاقه خود گوش دهید. این برنامه نه تنها برنامه‌ای برای عاشقان ورزش است، بلکه بهترین برنامه دوستداران موسیقی نیز هست.

 برنامه  SafeTrek
در لحظات خاصی از زندگی ممکن است احساس کنید زندگی شما در معرض خطر است. با SafeTrek تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که دکمه Hold until safe را نگه دارید و اگر اتفاقی افتاد، تلفن خود را رها کنید، تلفن به طور خودکار با پلیس تماس گرفته و مکان شما را به آن‌ها اطلاع می‌دهد. این برنامه از اسپری فلفل بهتر است و ۵ ستاره در سراسر جهان دریافت کرده است.

 برنامه  Qwiki
آیا شما یک نوزاد تازه متولد شده دارید؟ 
به احتمال زیاد شما زیاد از او عکس می‌گیرید. Qwiki به شما کمک می‌کند بهترین عکس‌ها را انتخاب کنید.

 برنامه  Countdown+
وقایع هیجان انگیز در تمام اوقات زندگی رخ می‌دهد. اگر می‌خواهید آن‌ها را پیگیری کنید و برای آن‌ها شمارش معکوس داشته باشید، این برنامه مناسب شماست.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۷۱۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما