۰

پرچمدار جدید هواوی مهرماه رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۳
پرچمدار جدید هواوی مهرماه رونمایی می‌شود
پرچمدار جدید هواوی مهرماه رونمایی می‌شود

 آی‌تی‌من-  با توجه به این نکته که رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری P50 طی مراسم 7 مرداد هواوی، تنها شامل نسخه چینی این سری پرچمدار می‌شد، احتمال می‌رود هواوی برای مراسم آتی خود از نسخه گلوبال (جهانی) این گوشی‌های محبوب پرده بردارد.

علاوه بر این، با در نظر داشتن خبرهای موجود مبنی بر لغو تولید سری پرچمدار Mate 50، گمانه‌زنی برای ادامه عرضه گوشی‌های پرچمدار هواوی تحت سری پی50 قوت می‌گیرد. البته نباید فراموش کنیم که همچنان احتمال معرفی این سری گوشی وجود دارد ولی باید منتظر ماند تا ببینیم تصمیم نهایی هواوی در این مورد چه خواهد شد.

این مجموعه چندی پیش در دو نسخه پایه و Pro برای بازار چین معرفی شد. از جمله ویژگی‌های برجسته این گوشی خصوصاً در نسخه پرو می‌توان به نمایشگر 6.6 اینچی با رزولوشن 2700 در 1228 پیکسل اشاره کرد که از نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز و نرخ پایش لمس صفحه 300 هرتز بهره برده است.

 این دستگاه به سیستم‌عامل هارمونی 2 مجهز است؛ از این رو قابل پیش‌بینی است که هواوی برای عرضه این مجموعه در بازار جهانی، آن‌ را به جدیدترین نسخه رابط‌ کاربری یعنی EMUI 12 مبتنی بر اندروید نیز مجهز کند.

از دیگر مشخصات این دستگاه نیز می‌توان به حافظه رم 8 یا 12 گیگابایتی در کنار تراشه Kirin 9000 پرداخت که به زودی عرضه نسخه‌ای دیگر مجهز به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 888 را نیز باید انتظار داشت.
کد مطلب : ۲۷۷۱۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما