۰
نظر کاربران درباره آیفون ۱۳

گوشی جدید اپل ارزش خرید دارد؟

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۷
گوشی جدید اپل ارزش خرید دارد؟
گوشی جدید اپل ارزش خرید دارد؟

آی‌تی‌من- در زمان عرضه سری آیفون 13 تصور می‌شد که این دستگاه به دلیل تغییرات زیادی که نداشته خیلی مورد توجه قرار نگیرد. اگرچه گوشی‌های هوشمند جدید با برخی امکانات جالب نظیر حالت ماکرو برای دوربین و یک تراشه به‌روزرسانی شده معرفی شدند؛ اما پیشرفت‌های اعمال شده در اکثر موارد جنبه حاشیه‌ای دارند. بنابراین کاربرانی که از دستگاه‌هایی نظیر خانواده آیفون 12 استفاده می‌کنند؛ احتمالا برای تعویض دستگاه خود دلیل قانع‌کننده‌ای نخواهند داشت.

حداقل بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط موسسه تحقیقاتی SellCell به‌نظر می‌رسد که سایر کاربران نیز چنین احساسی دارند.
این نظرسنجی روی 5 هزار کاربر آیفون با سن بالای 18 سال در ایالات ‌متحده انجام شده و طی آن اساسا از مخاطبان درخواست شد تا احساس خود پیرامون سری اخیرا معرفی شده آیفون 13 را توصیف کنند.
بر اساس نتایج این نظرسنجی تنها 6.3 درصد از کاربران اعلام کردند که این گوشی بسیار هیجان‌انگیز هستند.

در مقابل طیف وسیعی از مخاطبان مشخصا معادل 46.9 درصد از آن‌ها اعلام کردند که گجت‌های مذکور به هیچ عنوان هیجان‌انگیز نیستند.

با قرار دادن این افراد در کنار کسانی که آیفون‌های جدید را بسیار هیجان‌انگیز قلمداد نمی‌کنند؛ با جامعه بیش از 60 درصدی مخاطبان سروکار خواهیم داشت. این افراد ظاهرا بابت عرضه گوشی‌های سری آیفون 13 چندان خوشحال نیستند.

همچنین نظرسنجی مذکور نشان داد که تنها 23.3 درصد از مخاطبان اعلام کردند که به‌دنبال ارتقاء گوشی خود به آیفون 13 هستند.

این در حالی است که نظرسنجی انجام شده پیش از عرضه این دستگاه نشان داد که 43.7 درصد از مخاطبان در صدد ارتقاء گجت‌های خود به آیفون 13 هستند.

بنابراین با معرفی آیفون‌های جدید میزان تمایل به ارتقاء گوشی در میان کاربران کاهش یافته است.

صرف‌نظر از این موضوع به‌نظر می‌رسد که شرکت اپل کماکان سرگرم فروش تعداد زیادی از گوشی‌های سری آیفون 13 است.

تعدادی از کاربران مدل‌های بسیار قدیمی‌تر آیفون احتمالا در صدد ارتقاء دستگاه خود بوده و بخشی از مشتریان جدید نیز در حال مهاجرت از اکوسیستم اندروید به پلتفرم اپل هستند.

این افراد احتمالا برای استفاده از ویژگی‌های جدید آیفون 13 در صدد تعویض گوشی هوشمند خود هستند. با این‌حال به منظور اطلاع از آمار رسمی‌فروش آیفون کماکان بایستی منتظر بمانیم.
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۷۳۲۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين