۰
وزیر ارتباطات اعلام کرد:

همکاری وزارت ارتباطات و سازمان بازرسی در توسعه دولت الکترونیکی

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۹
همکاری وزارت ارتباطات و سازمان بازرسی در توسعه دولت الکترونیکی
همکاری وزارت ارتباطات و سازمان بازرسی در توسعه دولت الکترونیکی

آی‌تی‌من-  حسن درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور به همراه تعدادی از مدیران مرتبط سازمان بازرسی با موضوعات کاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روز قبل با حضور در جلسه شورای معاونان وزارت ارتباطات، با عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان و مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه این وزارتخانه دیدار کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه با تشکر از حضور رییس سازمان بازرسی کل کشور و هیئت همراه در وزارت ارتباطات، گفت: حل برخی از مشکلات این حوزه نیاز به عزم و اراده ملی دارد چرا که این حوزه در زندگی کل مردم کشور تاثیرگذار است.

وزیر ارتباطات از نگاه ویژه سازمان بازرسی کل کشور به حل مسایل تقدیر و با استقبال از پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترک برای بررسی موضوعات مربوط به این حوزه، تاکید کرد: حل مسایل و مشکلات این حوزه نیاز به همکاری دیگر دستگاه‌ها و قوای کشور دارد.

حسن درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور نیز در این دیدار با بیان رویکرد پیشگیرانه و آسیب‌شناسی در سازمان بازرسی کل کشور، گفت: ارایه گزارشات و کمک به دستگاه‌های اجرایی برای انجام وظایفشان در مسیر همین رویکرد قرار دارد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی پرداخت و گفت: در حال حاضر بخش زیادی از ظرفیت ارتباطات کشور در اختیار شبکه‌های اجتماعی خارجی است و برای افزایش استفاده از شبکه‌های داخلی، هم در حوزه محتوا و هم در بخش‌های دیگر اقداماتی باید انجام شود.

وی به ضرورت اجرایی کردن شبکه ملی اطلاعات به عنوان یکی از وظایف اصلی وزارت ارتباطات اشاره کرد و وزارت ارتباطات را وزارتخانه‌ای فرابخشی دانست و گفت: برخی دستگاه‌ها در اجرای دولت الکترونیکی مقاومت‌هایی دارند که باید مرتفع شود.
 
کد مطلب : ۲۷۷۴۰۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين