۰

وزیر ارتباطات از فناپ بازدید کرد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۷
وزیر ارتباطات از فناپ بازدید کرد
وزیر ارتباطات از فناپ بازدید کرد

آی‌تی‌من- در این بازدید از مجموعه فناپ، شهاب جوانمردی مدیرعامل فناپ به همراه جمعی از مدیران این مجموعه به استقبال وزیر ارتباطات و معاونت علمی و فناوری اطلاعات در شرکت فناپ رفتند. در این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد، جوانمردی به طور اجمالی به معرفی دستاوردهای فناپ و چشم‌انداز آینده این شرکت پرداخت.

 وی ابراز داشت: فناپ همیشه معتقد بوده است که به‌عنوان یک بخش خصوصی فعال در کنار دولت باید زیرساخت‌هایی را ایجاد کند که شاید بخش خصوصی کوچک‌تر امکان توسعه آن را ندارند. بدین منظور عمده سرمایه‌گذاری‌های ما در حوزه توسعه شبکه ملی اطلاعات و زیرساخت‌های ارتباطی و نیز در توسعه دیتا سنترها و مراکز پردازش اطلاعات، سرویس‌های کاربردی هستند که می‌توانند دولت الکترونیکی را محقق کنند. شرکت‌های مجموعه فناپ در حال حاضر در حوزه‌های زیرساخت‌های اطلاعاتی، خدمات پایه، خدمات کاربردی عمومی و نیز اپلیکیشن‌ها و محتوا در حال ایفای نقش هستند.

همچنین کیوان جامه‌بزرگ، معاون توسعه راهبردی و امور شرکت‌های فناپ به همراه صابر فیضی، مدیرعامل فناپ تلکام و نیز پویا پیرحسین‌لو مدیر عامل ابرآروان توضیح مختصری از موانعی که بر سر راه دارند، پرداختند.
 
کد مطلب : ۲۷۷۵۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما