۰

سامسونگ تولید گلکسی نوت را متوقف می‌کند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۷
سامسونگ تولید گلکسی نوت را متوقف می‌کند
سامسونگ تولید گلکسی نوت را متوقف می‌کند

آی‌تی‌من- به نظر می‌رسد این قضیه که سامسونگ سری نوت را کنار خواهد گذاشت واقعا در حال وقوع است. در واقع تولید کلیه مدل‌های خانواده گلکسی نوت سامسونگ تا پایان سال جاری متوقف خواهد شد. 

در نتیجه این کمپانی برای افزایش میزان فروش گوشی‌های خود به‌دنبال راهکارهای دیگری خواهد رفت. انتظار می‌رود که سامسونگ ویژگی‌های گلکسی نوت را با گلکسی S22 اولترا و گلکسی زد فولد 4 ادغام کند و در عین‌حال میزان تولید گوشی‌های تاشو خود را افزایش دهد. بر اساس گزارش سایت ETNews، شرکت سامسونگ از زمان عرضه سری گلکسی نوت 20 در سال 2020 حدودا 3.2 میلیون دستگاه از این هندست را تولید کرده و انتظار می‌رود که ساخت این مدل تا پایان سال جاری متوقف شود. 

از آنجا که کمپانی برای عرضه هیچ محصول جانشینی برنامه‌ریزی نکرده است؛ لذا بدیهی است که این گوشی آخرین مدل قابل عرضه به بازار از سری گلکسی نوت به‌شمار خواهد رفت. 

اگرچه گوشی‌ گلکسی S22 اولترا با وجود الگوی طراحی جعبه‌ای شکل و پشتیبانی از قلم S Pen احتمالا موجب فراموشی سری گلکسی نوت از سوی طرفداران این خانواده خواهد شد.

با این‌حال سامسونگ به منظور اطمینان از عادت کردن مصرف‌کنندگان به پرچم‌دار آینده یا عدم شکایت آن‌ها از نحوه عرضه گوشی گلکسی نوت 21 بایستی تمامی ویژگی‌های سری گلکسی نوت را با گلکسی S22 اولترا ادغام کند. 

همچنین با توقف تولید سری گلکسی نوت در فروش کلی گوشی‌های هوشمند سامسونگ نوعی خلاء ایجاد می‌شود. پس کمپانی چگونه قادر به پر کردن چنین شکاف عظیمی خواهد بود؟

بر اساس گزارش اخیر با توجه به اینکه سامسونگ در زمینه تولید گوشی‌های تاشو پیشتاز است؛ لذا کمپانی تولید چنین گجت‌هایی را افزایش خواهد داد. 

در این راستا انتظار می‌رود که تولید این دستگاه‌ها در سال 2022 به 13 میلیون واحد برسد. بنابراین آمار فروش این دستگاه‌ها از سری گلکسی نوت فراتر خواهد رفت. 

تولید انبوه هر 2 دستگاه گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 احتمالا از 3 ماهه سوم سال 2022 آغاز خواهد شد. تولید سری گلکسی نوت نیز در همین بازه زمانی آغاز می‌شد.
 
کد مطلب : ۲۷۷۶۷۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما