۰

پنجمین دوره «اینوتکس پیچ» و چهارمین دوره «سیکاپ» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۴
پنجمین دوره «اینوتکس پیچ» و چهارمین دوره «سیکاپ» برگزار می‌شود
پنجمین دوره «اینوتکس پیچ» و چهارمین دوره «سیکاپ» برگزار می‌شود

آی‌تی‌من- سجاد عباسی فشمی، دبیر نمایشگاه اینوتکس 2022 در این نشست گفت: پنجمین دوره رقابت‌های استارتاپی اینوتکس با نام «اینوتکس‌پیچ»، با مشارکت فعالان زیست‌ بوم نوآوری و فناوری کشور، از ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ لغایت ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در استان‌‌های فارس، قم، زنجان، کرمانشاه، سمنان و تهران برگزار می‌شود.

او ادامه داد: اینوتکس‌پیچ، بزرگترین رویداد ملی رقابت استارتاپی با حضور تیم ‌های خلاق و نوآور از شهرها و استان‌های مختلف کشور است که با هدف کشف استعدادها و حمایت از ایده‌های آنان جهت کمک به رشد و توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش و نوآوری در کشور برگزار می‌شود.

عباسی فشمی ‌درباره رویداد سیکاپ نیز گفت: فستیوال سیکاپ یک رویداد علمی-سرگرمی ‌است که هر ساله با هدف پرورش تفکر خلاق در دانش آموزان و ارتقای مهارت‌ها و استعدادهای آن‌ها از طریق ایجاد موقعیت‌های واقعی و چالش برانگیز در قالب بازی‌های آموزشی برای آنان، طراحی و برگزار می‌شود.

ایمان محمدعلی، مسوول برگزاری رویداد اینوتکس پیچ نیز در نشست گفت: هر سال شهرهای جدیدی تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند و در انتخاب شهرها سعی داریم تا توازن مناسبی بین استان‌های کمتر برخوردار و توسعه یافته ایجاد شود.

او افزود: در این رقابت‌ها استارتاپ‌‌های برتر هر شهر به انتخاب داوران محلی انتخاب شده و در ادامه از استارتاپ‌های برگزیده‌ هر شهر، به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس 2022 و نیز شرکت در رقابت‌های نیمه‌نهایی و نهایی در مقابل سرمایه‌ گذاران داخلی و خارجی دعوت می‌شود.

وی ادامه داد: در این مرحله، استارتاپ‌ها ضمن بهره‌مندی از فرصت حضور در دوره‌ پیش-شتابدهی مخصوص اینوتکس، امکان بهره‌مندی از خدمات ویژه از قبیل فضای کار اشتراکی رایگان، خدمات مربوط به سیستم‌های پرداخت آنلاین و ... را به منظور توسعه کسب‌وکار و آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت‌‌های نهایی را خواهند داشت.

او افزود: در آخر، برگزیدگان نهایی این رقابت‌‌ها ضمن بهره‌مندی از جوایز نقدی، امکان استفاده از تسهیلات اعتباری و وام ‌های ویژه ‌ای که برای توسعه‌ کسب ‌و کار آن‌ها تدارک دیده شده است را خواهند داشت.

به گفته محمدعلی، ثبت ‌نام استارتاپ‌‌ها در این رویداد کاملا رایگان بوده و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام تا 30 دی‌ماه 1400 می‌‌توانند به سایت www.pitch.inotex.com مراجعه نمایند.

در ادامه این نشت یاسر قرایی، دبیر چهارمین دوره رویداد سیکاپ گفت: در این رویداد با طراحی بخش‌های مختلف به دنبال استعدادیابی کودکان و نوجوانان به‌ جای حالت تستی و چهار گزینه‌ای، بصورت عملی و در ابعاد مختلف جسمی-حرکتی، شناختی-فکری، روحی-روانی، هیجانی-عاطفی، ارتباطی-اجتماعی هستیم.

او افزود: هدف ما این است تا والدین دانش ‌آموزان با حضور در این رویداد، استعدادهای فرزند خود را بیشتر شناخته و مسیر خوبی را برای آینده آنان طراحی کنند.

قرایی گفت: چهارمین دوره رویداد دانش ‌آموزی سیکاپ این ‌بار همزمان با یازدهمین دوره نمایشگاه بین ‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2022) و با هدف توسعه کمی‌و کیفی آن در ابعاد بین‌ المللی برگزار می‌‌شود.

قرایی در پایان گفت: علاقه‌ مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت ‌نام در این دوره از رویداد تا تاریخ 30 دی‌ماه 1400 می‌توانند به سایت inotexicup.inotex.com مراجعه کنند یا با دبیرخانه این رویداد با شماره 77200456-021 تماس بگیرند.
 
کد مطلب : ۲۷۷۷۵۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما