۰

گلکسی A53 5G سامسونگ با فست شارژر 25 واتی عرضه می‌شود

تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۵
گلکسی A53 5G سامسونگ با فست شارژر 25 واتی عرضه می‌شود
گلکسی A53 5G سامسونگ با فست شارژر 25 واتی عرضه می‌شود

آی‌تی‌من- سایت MySmartPrice ادعا کرد که این دستگاه به‌همراه یک فست شارژر 25 واتی در پایگاه داده FCC رویت شده است. این دستگاه با شماره مدل SM-A536E/DS موفق به دریافت تائیدیه از کمیسیون ارتباطات فدرال و کمیته ارتباطات و پخش ملی کشور تایلند شده است.

بر اساس اعلام سایت FCC این گوشی هوشمند از قابلیت اتصال 5G و NFC پشتیبانی کرده و به‌همراه یک آداپتور شارژ با شماره مدل EP-TA800 عرضه خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که این آداپتور در واقع یک شارژر دیواری با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی است و احتمالا درون جعبه خرده فروشی گوشی گنجانده خواهد شد. ظاهرا سامسونگ صرفا گوشی‌های پرچم‌دار گران‌قیمت خود را بدون آداپتور شارژر روانه بازار کرده و مدل‌های میان‌رده این شرکت کماکان از مشخصه فوق بهره‌مند خواهند شد.

بر اساس گزارش سایت TENAA، سامسونگ گلکسی A53 5G احتمالا به‌همراه یک نمایشگر 6.46 اینچی آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی و وضوح تصویر 1080×2400 پیکسلی روانه بازار خواهد شد. به‌علاوه توان پردازشی این دستگاه از طریق تراشه اگزینوس 1200 سامسونگ و پردازنده گرافیکی Mali-G68 تامین می‌شود.

سند FCC نشان می‌دهد که باتری گوشی گلکسی A53 5G از طریق یک فست شارژر 25 واتی قابل شارژ خواهد بود
پیکره‌بندی دوربین چهارگانه شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و 2 حسگر 5 مگاپیکسلی دیگر روی پنل پشتی دستگاه مستقر شده است. بعلاوه پنل جلویی گوشی نیز از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد. ظرفیت باتری هندست برابر با 4860 میلی‌آمپرساعت بوده و مشتریان به 2 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه‌داخلی دسترسی خواهند داشت. همچنین بر اساس شنیده‌ها این گوشی مجهز به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر خواهد بود.

گلکسی A53 5G علاوه بر حضور در سایت‌های NBTC، FCC و TENAA اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ و Bluetooth SIG نیز رویت شده و تائیدیه آژانس رگولاتوری 3C چین را دریافت نموده است. تمامی این شواهد از احتمال معرفی قریب‌الوقوع گلکسی A53 5G توسط شرکت سامسونگ حکایت دارند.

تائیدیه FCC نشان‌دهنده زمان عرضه احتمالی این گوشی هوشمند در ایالات‌متحده است. اگرچه تا موعد عرضه رسمی این دستگاه احتمالا کماکان چندین ماه زمان باقی مانده است.

 
 
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۸۲۰۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما