۰

ابرآروان دیتاسنتر شهریار را در تبریز افتتاح کرد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۱
ابرآروان دیتاسنتر شهریار را در تبریز افتتاح کرد
ابرآروان دیتاسنتر شهریار را در تبریز افتتاح کرد

آی‌تی‌من- باتوجه به وجود استارت‌آپ‌های فعال، کارخانه‌ها و صنایع متعدد در کلان‌شهر تبریز، در روند توسعه‌ی دیتاسنترهای ابری آروان در سطح کشور، این شهر در اولویت قرار گرفت.

اضافه‌شدن دیتاسنتر شهریار به دیتاسنترهای فعلی ابر آروان این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا با Deploy زیرساخت خود در Available Zoneهای مختلف، معماری پایدار به‌شکل Multi-region داشته باشند.
دیتاسنتر شهریار با استاندارد Tier 3 و کم‌ترین   Latencyاینترنت در گام نخست، با ظرفیت ۱۶ رک به‌بهره‌برداری رسیده و میزبان محصول سرور ابری (Cloud server) آروان است. در فاز بعدی ۱۶ رک دیگر به ظرفیت این دیتاسنتر اضافه می‌شود و در ادامه، پاپ‌سایت جدید محصول فضای ابری آروان (Object Storage) در این دیتاسنتر راه‌اندازی خواهد شد.
 
مزیت‌ها و ویژگی‌های فنی دیتاسنتر شهریار
از مزایای دیتاسنتر شهریار می‌توان به پهنای باند مستقیم زیرساخت، اتصال به IXP استانی آذربایجان شرقی، زیرساخت شبکه بدون Over Subscription و در ارتباط بودن با گیت‌وی‌های ورودی غرب ایران با کم‌ترین HOP و Latency اشاره کرد.

کاربرانی که در شهریار  ابرک‌ می‌سازند این امکان را خواهند داشت تا برای ابرک خود به‌میزان دل‌خواه Disk انتخاب کنند، شبکه‌ی خصوصی بین ابرکی پایدار و بهبودیافته داشته باشند و از سرورهای خود نسخه‌ی پشتیبان تهیه و  آن را دانلود کنند.
دیگر امکانات دیتاسنتر شهریار به شرح زیر است:
امکان ساخت سرورهای پایدار Local Storage
امکان ارایه‌ی Cloud Dedicated Server
محافظت از سرورها هنگام بروز مشکل سخت‌افزاری
زیرساخت ذخیره‌سازی و عملکرد دیسک بهینه‌شده
 
سرویس‌هایی که در دیتاسنتر شهریار ارایه می‌شود
مطابق تمام دیتاسنترهای ابر آروان، مشتریان می‌توانند ابرک خود را در دیتاسنتر شهریار بسازند. شهریار هم‌چنین از نخستین دیتاسنترهای ابر آروان است که سرویس  Local Storageارایه می‌دهد. Local storage دیسکی است که به‌شکل مستقیم روی سرور سخت‌افزاری نصب می‌شود و کاربران را از استفاده از کلاستر عمومی (Network Storage) برای ذخیره‌ی داده‌های ابرک خود بی‌نیاز می‌کند. در نتیجه‌ کاربران با استفاده از این سرویس سرعت بسیار بیش‌تری را در ذخیره‌سازی داده‌ها تجربه خواهند کرد.‍

هم‌چنین سرویس‌های CPU Optimize و Memory Optimize به‌زودی به دیتاسنتر شهریار اضافه می‌شود تا پاسخ‌گوی مشتریانی باشد که به CPU قوی و فرکانس بالا و ابرک با Memory بالا نیاز دارند.
 
مزیت دیتاسنتر شهریار برای شهر تبریز
در کنار مزیت‌هایی که افتتاح شهریار برای تمام مشتریان سرور ابری آروان به‌لحاظ افزایش امنیت داده‌، استمرار سرویس و پایداری ایجاد می‌کند، برخی مزیت‌های راه‌اندازی آن به‌شکل اختصاصی متوجه مردم آذربایجان شرقی خواهد بود.

برای نمونه‌، اگر کسب‌وکارهای آنلاین شهر تبریز ابرک خود را در شهریار بسازند، باتوجه به نزدیکی جغرافیایی و Latency پایین اینترنت‌، دسترسی سریع‌تری به داده‌های خود خواهند داشت.
 
برای آگاهی بیش‌تر صفحه‌ی دیتاسنتر شهریار  را ببینید.
کد مطلب : ۲۷۸۲۱۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما