۰
ستاری در بازدید از تلوبیون:

آینده شرکت‌های خلاق حوزه تولید محتوا روشن و پرامید است

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۹
آینده شرکت‌های خلاق حوزه تولید محتوا روشن و پرامید است
آینده شرکت‌های خلاق حوزه تولید محتوا روشن و پرامید است

آی‌تی‌من- سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و پرویز کرمی دبیر ستاد فناوری‌های نرم توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری با همراهی غلامرضا نوری معاون فضای مجازی صداوسیما و سعید مقیسه قائم‌مقام معاون فضای مجازی صداوسیما، از بخش‌های مختلف مرکز تلویزیون‌های تعاملی صداوسیما و پلتفرم تلوبیون در مجموعه تکتا بازدید کردند. ستاری در این بازدید با بیان این‌که آینده خیلی خوبی در انتظار شرکت‌های خلاق فعال در حوزه تلویزیون‌های تعاملی وتولید محتوا است، افزود: حمایت‌های تعریف شده معاونت علمی وستادفناوری‌های نرم وتوسعه صنایع خلاق در اختیار این مجموعه قرار خواهد گرفت. مناسب است که به‌خصوص، ظرفیت زیست‌بوم نوآوری و شرکت‌های متعدد خلاق که در این چرخه فعالیت می‌کنند، به شبکه‌ای که در این مرکز وجود دارد، متصل شود. ستاری ادامه داد: در توسعه شرکت‌های خلاق و شرکت‌های دانش‌بنیان که در حوزه محتوا و فناوری مرتبط با این حوزه فعالیت می‌کنند، از زیرساخت‌های فیزیکی مجموعه تکتا در قالب یک خانه خلاق ونواوری استفاده خواهد شد.

 پرویزکرمی دبیر ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم در گزارشی اعلام کرد که در تعامل با مسوولان معاونت فضای مجازی سیما و تلوبیون، مقرر شد آنها در خصوص ایجاد خانه‌های خلاق و نوآوری، تولید محتوا  در محل شرکت تکتا و با استفاده از امکانات و مزایای تلوبیون وصدا وسیما اغاز کنند ومقدمات اجرایی شدن این مهم با این دیدار اغاز شده است.

غلامرضا نوری معاون فضای مجازی صداوسیما با استقبال از پیشنهاد ایجاد خانه خلاق و نوآوری تولید محتوا گفت: با توجه به ارتقای کمی و کیفی تولید در تلوبیون، نیاز به ایجاد خانه خلاق و نوآوری و ایجاد شرکت‌های خلاق در حوزه تولید محتوا، بیش از پیش برای ما لازم است که درصدد هستیم تا با کمک ستاد توسعه فناوری‌های نرم معاونت علمی ، اقدام به ایجاد این خانه خلاق و نوآوری تولید محتوا کنیم.وهمین جا از دکتر ستاری ومجموعه معاونت تقاضای همکاری وکمک ومساعدت داریم ودرپی ایجاد شرکت‌های خلاق ذیل این خانه هستیم
احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون با اعلام اینکه 70 شبکه، پخش زنده در تلوبیون انجام می‌شود که بنا به مناسبت‌های مختلف مانند المپیک، بر تعداد این شبکه افزوده می‌شود، گفت: آرشیو ساعتی فراوان، آرشیو محتوایی فراوان و . . . سبب شده تا بزرگ‌ترین آرشیو حرفه‌ای کشور باشیم چرا که 500 هزار قطعه محتوای حرفه‌ای داخل تلوبیون است. از این بین، 70 هزار محتوای کودک است، 120 هزار قسمت سریال است، حدود 20 هزار قسمت فیلم سینمایی است، برنامه‌های ورزشی، تولیدی و . . . است.

مدیرعامل تلوبیون با اعلام اینکه این رسانه، 16 میلیون کاربر منحصربه فرد ماهانه دارد، گفت: از این تعداد، حدود 2 میلیون آنها ایرانیان خارج از کشور هستند. بر اساس آمارهای مستند، تلوبیون پس از گوگل و دیجی کالا، سوم سایت پرطرفدار و پرمخاطب ایران است.

در پایان این بازدید، هم‌زمان با حضور فرزند شهید «منصور ستاری»، اکران آنلاین و رایگان فیلم ‌سینمایی «منصور» در تلوبیون پلاس  که سرویس تخصصی فیلم و سریال تلویزیون تعاملی تلوبیون است، برای عموم کاربران آغاز شد.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۸۳۰۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما