۰

ساختمان دبیرخانه نصر تهران به نام «آزاده داننده» نام‌گذاری شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۵
ساختمان دبیرخانه نصر تهران به نام «آزاده داننده» نام‌گذاری شد
ساختمان دبیرخانه نصر تهران به نام «آزاده داننده» نام‌گذاری شد

آی‌تی‌من- در راستای تکریم و پاسداشت سوابق صنفی شادروان آزاده داننده، رئیس دوره‌ سوم نصر تهران و پیشکسوت کارآفرین حوزه‌ فاوا، به پیشنهاد علیرضا کشاورز جمشیدیان، دبیر سازمان و با تصویب هیأت مدیره‌، ساختمان دبیرخانه‌ این سازمان به نام شادروان آزاده داننده نام‌گذاری شد. مرحومه آزاده داننده از سال 1377 همکاری خود را با انجمن شرکت‌های انفورماتیک ایران با پروژه ممیزی و استقرار 9001 ISOبا تکیه بر حوزه نرم‌افزار، در شرکت‌های پویا، حاسب سیستم، حساب و اندیشه، داده پردازی ایران، نرم‌افزاری دانا، مهندسی نرم‌افزار رایورز و نرم‌افزاری نگاره آغاز کرد.

پس از استقرار 9001 ISO در این شرکت‌ها در سال 1379، سلسله سمینارهای آموزشی استقرار ISO در شرکت‌های عضو انجمن شرکت‌های انفورماتیک ایران توسط او برگزار شد.

با تشکیل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، در دوره اول فعالیت سازمان، اقداماتی برای ایجاد شاخه اشخاص حقیقی صورت گرفت و آزاده داننده از بانیان راه‌اندازی این شاخه بود و با همکاری او، شاخه اشخاص حقیقی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای شکل گرفت و در ادامه نیز با همکاری او اولین آزمون احراز صلاحیت مشاوران حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد.

او در ادامه به عضویت شاخه اشخاص حقیقی درآمده و اولین کد عضویت این شاخه (21030001) به نام مرحومه آزاده داننده تخصیص یافت.

داننده در دوره دوم فعالیت سازمان، عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و عضو شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و همچنین در مدت کوتاهی، از تاریخ 1388/8/4 تا 1388/10/1 دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران بود. اما با شروع بیماری سرطان از دبیری سازمان استعفا داد.

پس از شکست بیماری سرطان، داننده در دوره‌ سوم فعالیت سازمان به عنوان رئیس هیات‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران انتخاب شد. مرحومه داننده در انتخاب رئیس دوره سوم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور نیز به عنوان نفر اول به ریاست محترم جمهوری معرفی شد و رئیس جمهور وقت، حکم ریاست سازمان را به نام نفر دوم لیست صادر و مرحومه داننده، براساس توافق انجام شده قبلی در نشست شورای مرکزی، به عنوان نایب رئیس سازمان انتخاب شد.

او همچنین از زنان برتر کارآفرین حوزه فاوا بود و یک دوره نیز به عنوان شخصیت برتر سال حوزه فاوا انتخاب شد.
 
کد مطلب : ۲۷۸۳۹۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما