۰

گوشی‌های ارزان‌قیمت سامسونگ شارژر ندارد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۲
گوشی‌های ارزان‌قیمت سامسونگ شارژر ندارد
گوشی‌های ارزان‌قیمت سامسونگ شارژر ندارد

آی‌تی‌من- سامسونگ در مقطعی از زمان، تصمیم شرکت اپل مبنی بر عدم عرضه شارژر به‌همراه سری آیفون 12 را مورد تمسخر قرار داد. این موضوع به سال 2020 مربوط می‌شود. با این‌حال پس از گذشت چند ماه، سری گلکسی S21 سامسونگ بدون آداپتور شارژر درون جعبه خرده فروشی به بازار عرضه شد.

از آن زمان به بعد پرچم‌داران سامسونگ و حتی گوشی‌های تاشو گران‌قیمت این شرکت بدون آداپتور شارژر روانه بازار شدند. سامسونگ نیز همانند اپل اعلام کرد که این اقدام با هدف پایداری بیش‌تر محیط زیست عملیاتی شده است؛ اما بر هیچ‌کس پوشیده نیست که این موضوع صرفا یک بهانه بوده و آخرین اولویت غول کره‌ای محسوب می‌شود. اکنون به‌نظر می‌رسد که سامسونگ حتی قصد دارد تا آداپتور شارژر را از جعبه خرده فروشی هندست‌های ارزان‌قیمت خود نیز حذف کند.

بر اساس شایعات مطرح شده، برخی خرده فروشی‌های موبایل در اروپا تائید کرده‌اند که تعدادی از گوشی‌های رده پایین سامسونگ بدون آداپتور شارژر درون جعبه عرضه می‌شوند. دستگاه‌های اخیرا معرفی شده گلکسی A13 و گلکسی A23 در این طیف جای می‌گیرند. مدل‌های گلکسی M23 و گلکسی M33 نیز به‌زودی در قفسه فروشگاه‌ها قابل دسترس خواهند بود. سامسونگ هنوز این موضوع را به‌طور رسمی تائید نکرده است.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۸۴۶۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما