۰

تحویل 2 میلیون کارت هوشمند ملی در 2 ماه اخیر

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۴
تحویل 2 میلیون کارت هوشمند ملی در 2 ماه اخیر
تحویل 2 میلیون کارت هوشمند ملی در 2 ماه اخیر

آی‌تی‌من- هاشم کارگر معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مردمی‌برای خدمتگزاری و خدمات دهی مناسب و بهینه به مردم شریف ، خوشبختانه به سرعت در مسیر ایفای تعهدات پیشین خود هستیم و با حمایت‌های وزیر محترم کشور وهمت همکاران سازمان، ضمن راه‌اندازی مجدد تولید کارت هوشمند ملی، برنامه ریزی لازم جهت صدور و ارایه کارت به تمامی‌متقاضیان عزیز کارت هوشمند ملی که در گذشته موفق به تکمیل ثبت نام خویش شده اند و بالغ بر حدود ۱۰ میلیون نفر هستند انجام پذیرفته و انشاالله قبل از پایان نیمه اول سال ۱۴۰۱ آن را دریافت خواهندکرد.

معاون وزیر کشور همچنین افزود: با بسیج توانمندی‌های داخلی ضمن بهره گیری از توان و تخصص داخلی کشور، امروز از اندوخته خوبی در فناوری و دانش تولید کارت هوشمند ملی با بالاترین کیفیت ممکن برخوردار شده‌ایم. این امر می‌تواند نمونه‌ای از شناخت امکانات، توانمندی‌ها و دانش موجود در کشور جهت تبدیل تهدید به فرصت باشد.

وی گفت: نگاه تحولی به انجام امور و مسائل کشور که از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم می‌باشد ، جزو راهبردهای اساسی سازمان ثبت احوال کشور است تا بتوان با بهره وری بیشتر نسبت به انجام تکالیف و وظایف مربوطه اقدام کرد.
 
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۷۸۴۷۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما