۰

محبوبیت آیفون اپل در میان نوجوانان

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۷
محبوبیت آیفون اپل در میان نوجوانان
محبوبیت آیفون اپل در میان نوجوانان

آی‌تی‌من- تحلیل‌گر موسسه Piper Sandler اعلام کرده که 87 درصد از نوجوانان شرکت‌کننده در نظرسنجی به تصمیم خود مبنی بر خریداری آیفون اشاره کرده‌اند. همچنین این نظرسنجی به‌صورت تصادفی نشان داد که 87 درصد افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی پیش‌تر نیز جزو کاربران آیفون بوده‌اند.

همان‌طور که اعلام شد؛ 87 درصد از نوجوانان اعلام کردند که گوشی آینده آنها از نوع آیفون خواهد بود. این رقم از نزدیک شدن به ثبت رکوردی جدید حکایت دارد. در جریان نظرسنجی انجام شده طی بهار سال 2021، 90 درصد از نوجوانان اعلام کردند که گوشی آینده آنها سیستم‌عامل iOS را اجرا خواهد کرد. همچنین 88 درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که پیش‌تر نیز کاربر آیفون بوده‌اند. 

اکنون Apple Pay به اپلیکیشن محبوب انتقال وجه در میان نوجوانان تبدیل شده و در آخرین نظرسنجی صورت گرفته از رهبر پیشین این حوزه یعنی سرویس Venmo پیشی گرفته است. این موضوع موجب رشد مضاعف واحد بزرگ خدمات اپل شده است. به باور شخص تحلیل‌گر، این نتایج چشم‌اندازی از رشد واحد خدماتی اپل به‌شمار می‌رود. درآمد حاصل از این بخش طی سال مالی 2021 برابر با 68 میلیارد دلار بود. واحد خدمات اپل شامل اپ استور، +Apple Pay، Apple Care، اپل موزیک، اپل آرکید، Apple Card، اپل تی‌وی پلاس، اپل نیوز پلاس، اپل فیتنس پلاس، آی‌کلاد، آیتونز استور و … است.

87 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی اعلام کردند که گوشی آینده آنها یکی از مدل‌های آیفون خواهد بود اپل بیش از 1 میلیارد کاربر فعال آیفون را در اختیار دارد؛ بنابراین تعداد زیادی از خریداران احتمالی از توانایی یا آمادگی لازم برای صرف هزینه‌های مکرر در زمینه خدمات و خریداری اشتراک‌های مختلف برخوردار هستند. در واقع همین واژه “مکرر” موجب خرسندی تیم کوک؛ مدیرعامل اپل شده است. 

از جنبه مشخصات نظرسنجی اخیر نیز بایستی خاطرنشان کرد که در این فرآیند، 7100 نوجوان با میانگین سنی 16.2 سال مشارکت داشتند. این افراد در 44 ایالت مختلف آمریکا سکونت داشته و در خانواده‌هایی با متوسط درآمد سالیانه 69298 دلار زندگی می‌کنند. همچنین 39 درصد از نوجوانان شرکت‌کننده در نظرسنجی به‌صورت پاره‌وقت مشغول کار بوده یا در خانواده‌ای با وضعیت مالی مناسب زندگی می‌کنند و یا با استفاده از چک حقوقی خود قادر به خریداری آیفون هستند.

تحلیل‌گر موسسه Piper Sandler به بررسی وضعیت اپل پرداخته و خاطرنشان می‌کند که هدف این شرکت دستیابی به ارزش 200 دلاری برای هر سهم است. این موضوع بدان معناست که در محاسبات سبد سهام، سهم اپل از سبد دارایی‌های کاربران در مقایسه با سایر سهم‌ها بیش‌تر خواهد بود.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۸۵۶۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما