۰

درخواست کمک با گوشی جدید گوگل

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۹
درخواست کمک با گوشی جدید گوگل
درخواست کمک با گوشی جدید گوگل

آی‌تی‌من- گوگل حالا این اپلیکیشن را به‌روزرسانی کرده و قابلیت ضبط و آپلود خودکار ویدئو در شرایط اضطراری را به آن افزوده است. اپلیکیشن Personal Safety علاوه بر اینکه می‌تواند اطلاعات پزشکی و هشدارهای مربوط به مواقع بحرانی را روی صفحه نشان دهد، به قابلیت دیگری به نام «پیام کمک اضطراری» هم مجهز شده است.

هنگامی‌ که این قابلیت فعال باشد، با دست‌کم 5مرتبه فشار‌دادن دکمه پاور، یک صدای زنگ بلند پخش می‌شود و گوشی به‌صورت خودکار با ۹۱۱تماس می‌گیرد. افزوده‌شدن امکان ضبط و آپلود خودکار ویدئو هم باعث می‌شود که گوشی ویدئوهایی با مدت زمان حداکثر ۴۵دقیقه ضبط کند. فرایند ضبط ویدئو تا زمانی که کاربر آن را متوقف نکند، ادامه خواهد داشت.

ضمن اینکه هنگام ضبط تصاویر امکان استفاده از گوشی نیز وجود دارد. اگر گوشی به اینترنت متصل باشد، یک نسخه پشتیبانی از ویدئو ضبط شده به‌صورت خودکار در حساب گوگل و اپلیکیشن Personal Safety ذخیره خواهد شد. ضمن اینکه امکان به اشتراک‌گذاشتن خودکار هم وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان محتوای ضبط‌شده را به مخاطبین اضطراری از پیش‌تعیین شده ارسال کرد. گوگل می‌گوید که حجم متوسط ویدئو‌ها حدود ۱۰مگابایت برای هر دقیقه است و برای صرفه‌جویی در فضای ذخیره‌سازی دستگاه، فایل‌ها فشرده‌ خواهند شد.

این شرکت در توضیح این اپلیکیشن و کارایی آن نوشته است: «این ویژگی برای ثبت شرایط اضطراری به‌منظور ارتقای ایمنی شخصی شما طراحی شده است. لطفا قبل از ضبط و به اشتراک‌گذاری ویدئوهای خود، مسوولیت‌های خود را با دقت درنظر بگیرید.» پیش‌تر ساعت هوشمند اپل نیز به امکاناتی برای موارد اضطراری مجهز شده است. به‌عنوان نمونه، تشخیص سقوط یکی از ویژگی‌های ساعت هوشمند اپل است که می‌تواند سقوط را تشخیص داده و مشخص کند که فرد پس از آن حرکت می‌کند یا خیر. اگر ساعت، هیچ حرکتی را تشخیص ندهد، به‌طور خودکار با خدمات اضطراری تماس گرفته و موقعیت مکانی را هم به اشتراک می‌گذارد و همچنین با مخاطبی که در شناسه پزشکی مشخص کرده‌اید، نیز تماس می‌گیرد.

 
مرجع : اقتصاد آنلاین
کد مطلب : ۲۷۷۲۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما