۰
مدیرعامل شرکت صباسل اعلام کرد:

صباسل از همکاری‌های استراتژیک در حوزه تجارت الکترونیکی استقبال می‎کند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۹
صباسل از همکاری‌های استراتژیک در حوزه تجارت الکترونیکی استقبال می‎کند
صباسل از همکاری‌های استراتژیک در حوزه تجارت الکترونیکی استقبال می‎کند

به منظور آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات شرکت صباسل، پای صحبت احمدعلی فرهودی، مدیر عامل این شرکت نشسته‌ایم.

گروه تبلیغات دیجیتال دیما
احمد علی فرهودی ضمن ارایه توضیحاتی در مورد تاسیس شرکت صباسل در حوزه تبلیغات و نشر دیجیتال، به اولین برند تبلیغات دیجیتال این شرکت تحت عنوان دیما اشاره کرد و گفت: دیما یک گروه تبلیغات دیجیتال فول سرویس است که از سال 94 فعالیت خود را آغاز کرد و در این مدت تیم خبره آن تلاش کرده‌اند با  به‌روز نگه‌ داشتن دانش خود بتوانند تکنولوژی‌های نوین تبلیغات دیجیتال در دنیا را در بازار ایران پیاده کنند.

وی با بیان اینکه لایه اصلی دیما در حوزه موبایل مارکتینگ فعالیت می‎کند، افزود: در واقع موبایل مارکتینگ به دلیل هدف گرفتن کاربران تلفن‌های همراه یکی از مؤثرترین تکنیک‌های بازاریابی محسوب می‌شود زیرا اکنون کار با اپلیکیشن‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده و همین مساله آن‌ها را به یک محیط مناسب برای بازاریابی محصولات و خدمات تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: ما در گروه تبلیغات دیجیتال دیما قصد داریم تا رهبری در بازار ایران در زمینه تحلیل داده و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی نتیجه‌گرا را از آن خود کنیم و متناسب با نیاز روز بازار و مشتریان، با ارائه خدمات متنوع در حوزه تبلیغات دیجیتال، آن‌ها را بین رقبایشان متمایز و در رسیدن به نتایج قابل اندازه‌گیری و مطلوب تجاریشان همراهی کنیم.

فرهودی با تاکید بر اینکه دیما مدل بسیار امنی برای فروشگاه‌های اینترنتی محسوب میشود، گفت:  هر شرکتی که می‌خواهد رشد زیادی را تجربه کند باید بخشی از کار را با همکاری دیما انجام دهد و در این راستا می‌کوشیم تا با برقراری ارتباط با برندها و شرکت‌های غیرایرانی، روابط بین‌المللی خوبی داشته باشیم.

به گفته او، دیما امکانات زیادی برای کمپین‌های مدیریت شده تبلیغاتی برندآگاهی (Brand Awareness) نیز از طریق تبلیغات ویدیویی، شبکه‌های اجتماعی، بنری و همسان در طیف وسیعی از رسانه‌ها در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

 کاناپه، اپلیکیشنی مختص کودکان
مدیر عامل شرکت صباسل در ادامه به معرفی اپلیکیشن کاناپه پرداخت و گفت: صباسل در حوزه نشر محتوای ویدیویی با برندهای کاناپه و زوم ایرانسل فعالیت می‌کند و صدها هزار کاربر داریم که با پرداخت حق اشتراک فیلم‌ها و سریال‌های روز را بیشتر روی تلفن همراه شان تماشا می‌کنند. 

وی افزود: اما در نظر داریم که پلتفرم کاناپه را به کودکان اختصاص دهیم و هرآنچه که نیاز محتوایی کودکان را تامین می‌کند، اعم از کتاب صوتی کودکان، فیلم‌های مخصوص کودکان، فروش وسایل مورد نیاز آنها و ... را در این پلتفرم ارایه دهیم.

فرهودی افزود: ما می‌کوشیم تا در کنار سرگرم کردن مخاطبان، جریان درآمدی خوبی برای فیلم‌سازان ایجاد کنیم. به همین دلیل صباسل در این زمینه هم خدمات تجمیع محتوای ویدئویی و ارائه زیرساخت ارائه می‌کند.

 بازیلی، ایجاد بازار صادرات 
فرهودی با اشاره به فروشگاه اینترنتی «بازیلی» صباسل نیز گفت: نشر دیجیتال بازی یکی دیگر از خدمات صباسل است. در واقع فروشگاهی به نام بازیلی داریم که با هدف نشر بازی‎ها به صورت انتخاب شده برای کاربران ایرانی توسعه یافته است تا بتواند درکنار ارائه محتوای با کیفیت، رقابتی را نیز میان بازیکنان ایجاد کند تا آن‌ها نیز یک تجربه خوب را درکنار یکدیگر داشته باشند.

وی افزود: البته اکثر استودیوهایی که در حال حاضر بازی آن‌ها روی سرور ما است، شرکت‌های خارجی هستند. اما به مرور شرکت‌های ایرانی نیز در حال اضافه شدن هستند. هدف اصلی ما این است که در هر سبک به ویژه سبک کژوال بتوانیم بازی‌هایی را به کاربر ارائه دهیم که مطابق سلیقه آن‌ها باشد. 

وی با ذکر مثالی گفت: پلتفرم بازی لیبا از سرویس‌های بازیلی است که مشترکان رایتل می‌توانند با پرداخت حق عضویت سرویس به محتوای بیش از 100 بازی اندرویدی (Application) و 200 بازی HTML5 دسترسی داشته باشند. وی تاکید کرد: بازی‌های موجود در بازیلی به صورت دوره‌ای به‌روز شده و بازی‌های جدید به آن اضافه می‌شوند.

وی بیان کرد: تلاش کرده‌ایم درآمدزایی بازی‌ها از مسیرهای مختلف با راهکارهای پرداخت متنوع افزایش یابد.

 ورود جدی به حوزه هوش مصنوعی
فرهودی همچنین با بیان اینکه شرکت صباسل به طور جدی به دنبال ورود به حوزه هوش مصنوعی است گفت:  صباسل هم اکنون امکان ارایه خدماتی متنوع در زمینه بینایی ماشین، جست‌وجوی تصویری و مشابه‌یابی و غیره را هم فراهم کرده است و در خدمات جست‌وجوی تصویری و مشابه‌یابی، کاربران با کمک روش‌های نوین مبتنی بر هوش مصنوعی، می‌توانند تصویر آن محصول را بر‌اساس ویژگی‌های ظاهری جستجو و کالا‌های مشابه را پیدا کنند.

فرهودی تصریح کرد: در زمینه خدمات بینایی ماشین، مواردی مانند دسته‌بندی عکس، تشخیص اشیا داخل عکس، تشخیص نوع چهره، تشخیص نوع لباس و غیره قابل ارایه است. 

 سرمایه انسانی، معضلی بزرگ
مدیرعامل شرکت صباسل با بیان اینکه شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات در همه لایه‌های فعالیت با کمبود نیروی انسانی ماهر و متخصص مواجه هستند،گفت: به دلیل فضای ناامیدی که در جامعه وجود دارد و طرح صیانت بسیاری از نخبگان حوزه فناوری اطلاعات مهاجرت کرده‌اند و به این ترتیب کشور به طور جدی با کمبود نیروی انساتی متخصص مواجه شده است.

وی تصریح کرد: به دلیل اختلاف ساعت و هزینه بالا امکان فعالیت به صورت دورکاری نیز وجود ندارد.

فرهودی از مسوولان دولتی خواست که از هرکاری که باعث دلسردی جوانان کشور می‌شود، دوری کنند و فکر نکند که صلاح بخش خصوصی را بهتر از خودش می‌داند.

وی در پایان ابراز داشت: شرکت صباسل همواره از همکاری‌های استراتژیک در حوزه بازاریابی و تجارت الکترونیکی استقبال می‎کند.
 
کد مطلب : ۲۷۸۷۶۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما