۰

صباویژن از «تیک آبی» رونمایی کرد

تاریخ انتشار
شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۳
صباویژن از «تیک آبی» رونمایی کرد
صباویژن از «تیک آبی» رونمایی کرد

آی‌تی‌من- محمد ولی‌پور، قائم‌مقام مدیرعامل و مدیر تجاری صباایده در این نشست گفت: تمرکز صباویژن از ابتدای فعالیت روی محصولات داخلی از جمله میهن‌بلاگ و کلوپ بود. در آن زمان فقط تبلیغات بنری وجود داشت. سال ۸۹ با ظهور آپارات، ما به دنیای تبلیغات ویدئویی وارد شدیم. با وجود آپارات تمرکز خود را روی ویدئو مارکتینگ گذاشتیم و درحال حاضر، رهبر تبلیغات ویدئویی کشور هستیم.

مدیر تجاری صباایده ادامه داد: پس از ظهور شبکه‌های جدید اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام، صباویژن وارد حوزه تبلیغات سوشال شد و اکنون هم به تیک آبی رسیدیم.

ولی‌پور توضیح داد صباویژن قبلا روی حوزه B2B متمرکز بوده و حالا به سمت تبلیغات در حوزه B2C قدم گذاشته است.

حمیدرضا سلیمانی، مدیر مارکتینگ صباویژن، با معرفی پلتفرم تیک آبی در خصوص این ابزار جدید توضیح داد: طراحی و توسعه تیک آبی بیش از یک و نیم سال طول کشیده است. تیک آبی در ۳ قسمت فعالیت می‌کند. قسمت اول در مورد تجزیه و تحلیل اطلاعات صفحه کاربر مشتری است. قسمت دوم درمورد تحلیل صفحه هدف یا رقباست و قسمت سوم نیز ارائه لیستی از ۳ هزار و ۵۰۰ صفحه تبلیغ‌کننده است.

پلتفرم تیک آبی با ۴ الگوریتم فالوورهای روح را شناسایی می‌کند و سلیمانی معتقد است حذف کردن فالوورهای روح، اینگیجمنت صفحه را بالا می‌برد و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی است که تیک آبی به مشتریان ارائه می‌کند. از دیگر قابلیت‌های تیک ‌آبی می‌توان به امکانات مختلف برای قرعه‌کشی از جمله قرعه‌کشی در یک صفحه، در یک پست خاص، براساس کامنت یا لایک اشاره کرد.

به گفته سلیمانی برای جذب فالوورهای رقبا و نمایش تبلیغ به آنها، تیک آبی فالوورهای رقیب را ارزش‌گذاری می‌کند و با جزئیات اطلاعات فالورهای رقیب را بر اساس ارزشی که برای کسب‌وکار شما دارند، ارائه می‌دهد.

همچنین قابلیت آگهی‌های هدف، تبلیغات رقبا و اطلاعات آن که در کدام صفحات تبلیغ منتشر شده را نشان می‌دهد.

گفتنی است که هزینه استفاده از این پلتفرم ۲۵ میلیون تومان است.
کد مطلب : ۲۷۹۳۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما