۰

سیل به دکل‌ها و خطوط فیبر نوری خسارت وارد کرد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۹
سیل به دکل‌ها و خطوط فیبر نوری خسارت وارد کرد
سیل به دکل‌ها و خطوط فیبر نوری خسارت وارد کرد

آی‌تی‌من- عیسی زارع پور وزیر ارتباطات از ‌آماده باش بخش ارتباطات کشور در مواجهه با سیل اخیر خبر داد.

وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در چند روز اخیر شاهد بارندگی‌های موسمی‌و جاری شدن سیل در بسیاری از استان‌ها، شهرستان‌ها و روستاهای کشور هستیم. متاسفانه در جریان جاری شدن سیل تعدادی از هموطنان‌مان داغدار و تعدادی هم متحمل خسارت‌های مالی شده‌اند که از همین جا با هموطنان داغدیده همدردی می‌کنم.

وی افزود: همه دستگاه‌های دولتی بسته به مسوولیت خویش در صحنه حضور دارند تا در کنار مردم نیازهای اولیه هموطنان سیل‌زده برطرف شود. همکاران من در وزارتخانه ضمن تشکیل جلسه مدیریت بحران با حضور مدیران کل استانی و راهبری اقدامات و ایجاد هماهنگی لازم بین شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت مخابرات و اپراتورهای تلفن همراه، به طور شبانه‌روزی وضعیت ارتباطات در سراسر کشور را رصد می‌کنند تا اقدامات لازم جهت رفع خرابی های ناشی از سیلاب در کمترین زمان ممکن انجام شود.

به گفته وی، سیل تا کنون به تعدادی از تجهیزات و دکل‌های ارتباطی و خطوط فیبر نوری در برخی از استان ها مثل کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، قم، تهران و... خساراتی وارد کرده که با حضور و اقدام فوری تیم‌های فنی، ارتباطات مجددا برقرار شده است. در حال حاضر با تلاش همکارانم قطعی‌های پراکنده برطرف شده و همه شهرها و روستاهای کشور از ارتباطات نرمال برخوردارند. البته همکاران من در حالت آماده‌باش هستند و به محض دریافت گزارش از قطع یا مشکل ارتباط در هر نقطه از کشور برای ترمیم و برقراری مجدد ارتباط، اقدام خواهند کرد.
 
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۷۹۳۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما